Για το λόγο αυτό, έχει ήδη κατατεθεί αίτηση ενδιαφέροντος της RZD, στο πλαίσιο των προβλεπόμενων διαδικασιών.
«Και τώρα θα δούμε υπό ποιους όρους και τι εξελίσσεται εκεί. Στον βαθμό που καταλαβαίνω, η Ελλάδα ετοιμαζόταν να λήξει αυτό το ζήτημα έως το τέλος του έτους», δήλωσε ο Βλαντιμίρ Γιακούνιν στο ρωσικό πρακτορείο Ιντερφάξ.
Τη Δευτέρα, η πρόεδρος της Ρωσικής Άνω Δούμας, Βαλεντίνα Μετβιένκο, προσκεκλημένη της ελληνικής Βουλής, αναφέρθηκε στο ρωσικό σχέδιο της RZD, το οποίο προβλέπει συνδυασμένες μεταφορές σε ένα σύμπλεγμα λιμενικών και σιδηροδρομικών υποδομών και περιλαμβάνει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ώστε η Ελλάδα να γίνει μεταφορικός κόμβος με υποδομές εφοδιαστικής αλυσίδας (logistics), και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να δραστηριοποιηθεί σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Επιβεβαίωσε έτσι τις πληροφορίες ότι η RZD δεν θα προχωρήσει στην εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αν δεν συνοδεύεται από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.