Το χρονοδιάγραμμα παρουσίασε ο CEO της Fraport, Στέφαν Σούλτε, κατά το 3ο Συμπόσιο κορυφαίων στελεχών αεροδρομίων (ACES – Athens, 3rd Airport Chief Executives' Symposium).
Ανοίγοντας τις εργασίες του Συμποσίου, ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Γιάννης Παράσχης, έδωσε στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών για την προώθηση της Αθήνας, μία πρώτη “γεύση” της νέας ευρηματικής καμπάνιας “Speak AΘenian Be an AΘenian”, μέσω της οποίας θα προβληθεί διεθνώς η πρωτεύουσα της Ελλάδας το 2016. Στόχος του ACES είναι η ανάδειξη της σχέσης των αερομεταφορών και των αεροδρομίων ειδικότερα, με την ανάπτυξη των προορισμών που εξυπηρετούν, αλλά και η ανάληψη πρωτοβουλιών για την ενίσχυση της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού.
Περισσότεροι από 140 εκπρόσωποι του χώρου των αερομεταφορών, αλλά και του οικονομικού και τουριστικού κλάδου, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και επικεντρώθηκαν σε ενότητες όπως το στρατηγικό ερώτημα της συμβολής των αεροδρομίων-κόμβων στην ανάπτυξη του προορισμού και οι πρόσφατες θεσμικές και ρυθμιστικές εξελίξεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον κλάδο των αερομεταφορών.