Μετά την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην Fraport, η κυβέρνηση προχωρά στην μεταφορά και των υπολοίπων 23 στο νέο Υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων, ενώ άμεσα θα μεταφερθούν σε αυτό και 10 περιφερειακά λιμάνια που ανήκουν στο ΤΑΙΠΕΔ
Nikos Libertas / SOOC
Σε προκήρυξη με την οποία αναζητεί σύμβουλο για τη «αξιολόγηση των διαθέσιμων και εμπορικά εφικτών δομών συναλλαγής» σχετικά με τα 23 εναπομείναντα περιφερειακά αεροδρόμια προχωρά το ΤΑΙΠΕΔ.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το πλάνο που υπάρχει, το ΤΑΙΠΕΔ θα αξιολογήσει τις επιλογές μέχρι τον Σεπτέμβριο και θα αποφασίσει με ποιόν τρόπο θα αξιοποιηθούν άμεσα, πριν τα μεταβιβάσει στο νέο Υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων. Η προθεσμία για την υποβολή των προτάσεων θα λήγει στις 24 Ιουνίου.
Πρόκειται για τα αεροδρόμια της Αλεξανδρούπολης, του Αράξου, της Αστυπάλαιας, της Χίου, της Ικαρίας, των Ιωαννίνων, της Καλαμάτας, της Καλύμνου, της Καρπάθου, της Κάσου, του Καστελόριζου, της Καστοριάς, της Κοζάνης, των Κυθήρων, της Λέρου, της Λήμνου, της Μήλου, της Νέας Αγχιάλου, της Νάξου, της Πάρου, της Σητείας, της Σκύρου και της Σύρου.
Εκτός των 23 αεροδρομίων, στο Υπερταμείο ιδιωτικοποιήσεων θα μεταφερθούν άμεσα, σύμφωνα με την Καθημερινή, και 10 περιφερειακά λιμάνια με παρόμοια διαδικασία. Πρόκειται για τα λιμάνια της Ηγουμενίτσας, της Αλεξανδρούπολης, του Λαυρίου, της Καβάλας, της Πάτρας, της Κέρκυρας, της Ελευσίνας, της Ραφήνας, του Ηρακλείου και του Βόλου, τα οποία ανήκουν κατά 100% στο ΤΑΙΠΕΔ.