Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση των Ενόπλων Δυνάμεων της Αιγύπτου κάνει λόγο για εντοπισμό μέσω ραντάρ αποσκευών και άλλων προσωπικών αντικειμένων των επιβατών, σε θαλάσσιο χώρο 290 βόρεια της Αλεξάνδρειας όπου ήδη έχουν σπεύσει σκάφη του Πολεμικού Ναυτικού της χώρας επιχειρώντας να εντοπίσει τα μαύρα κουτιά του αεροσκάφους.
Υπενθυμίζεται πως προηγούμενες αναφορές της Αιγυπτιακής κυβέρνησης για εντοπισμό αντικειμένων του Airbus νότια της Κρήτης ήδη έχουν διαψευσθεί από την ίδια. Ταυτόχρονα και σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το Reuters, από εικόνες δορυφόρων που έγιναν αντικείμενο επεξεργασίας, δεν προέκυψε κάποιο στοιχείο που να παραπέμπει σε έκρηξη την ώρα της πτήσης.
Η αγωνία των συγγενών των επιβαινόντων στο Airbus A320, συνεχίζεται καθώς παρά τις πληροφορίες που διέρρευσαν χθες για εύρεση των συντριμμιών, ο αντιπρόεδρος της EgyptAir, Αχμέτ Αντέλ επιβεβαίωσε στο αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο, CNN ότι τα αντικείμενα που πιθανολογούνταν νωρίτερα ότι ανήκουν στο αεροσκάφος, δεν ανήκουν σε αυτό.
Ο υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας της Αιγύπτου, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου, κατά την οποία υποστήριξε πως η πιθανότερη αιτία της πτώσης είναι τρομοκρατική ενέργεια, κάτι που δεν επιβεβαιώνεται.
Ο αιγύπτιος πρόεδρος Αμπντελφατάχ αλ Σίσι διέταξε την εντατικοποίηση των ερευνών για τον εντοπισμό και την διερεύνηση των αιτίων της εξαφάνισης. Στην Αίγυπτο έφτασαν σήμερα το πρωί τρεις Γάλλοι ερευνητές και ένας τεχνικός εμπειρογνώμονας της εταιρείας Airbus για να συμμετάσχουν στις έρευνες για το αεροσκάφος της EgyptAir, σύμφωνα με πηγές του αεροδρομίου της αιγυπτιακής πρωτεύουσας
Σύμφωνα με αναφορές αμερικανών αξιωματούχων, που επικαλείται το Reuters, η εξέταση εικόνων από δορυφόρους δεν έχει δώσει στοιχεία για έκρηξη στον αέρα. Ανάμεσα στους 66 επιβαίνοντες υπήρχαν και τρία παιδιά
Αναλυτικά στοιχεία για την πορεία του αεροσκάφους και όπως αυτή καταγράφηκε από τις Αρχές Εναέριας Κυκλοφορίας παρείχε η ΥΠΑ:
Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση:
-Η πτήση MSR 804, A320 των Αιγυπτιακών αερογραμμών, που εκτελούσε το δρομολόγιο Παρίσι – Κάιρο εισήλθε στο FIR Αθηνών στις 02:24 πμ τοπική ώρα.
Αναγνωρίσθηκε και εξουσιοδοτήθηκε από τον αρμόδιο Ελεγκτή Εναερίου Κυκλοφορίας, για την πορεία της πτήσης του.
– Στις 02:48 πμ μεταβιβάζεται στον επόμενο τομέα Ελέγχου και εξουσιοδοτείται από τον αρμόδιο ελεγκτή, για το σημείο εξόδου από το FIR Αθηνών. Ο πιλότος ήταν ευδιάθετος και ευχαρίστησε στα ελληνικά.
– Στις 03:27 πμ το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών προσπάθησε να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος για μεταβίβαση επικοινωνίας και ελέγχου από το FIR Αθηνών στο FIR Καΐρου.
– Παρά τις επανειλημμένες κλήσεις το αεροσκάφος δεν ανταποκρίθηκε, οπότε ο ελεγκτής εναερίου κυκλοφορίας κάλεσε στην συχνότητα κινδύνου χωρίς απόκριση από την πλευρά του αεροσκάφους.
– Στις 03:29 βρίσκεται πάνω στο σημείο εξόδου.
– Στις 03:29:40 πμ χάνεται το στίγμα του αεροσκάφους από το ραντάρ περίπου 7 ναυτικά μίλια νότια/νοτιοανατολικά από το σημείο ΚUMBI, εντός του FIR Καΐρου.
– Άμεσα ζητήθηκε η συνδρομή των ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας για πιθανό εντοπισμό στόχου, χωρίς αποτέλεσμα.
– Στις 03:45 πμ ενεργοποιήθηκαν οι διαδικασίες έρευνας και διάσωσης μέσω ΕΚΣΕΔ, ΕΚΑΕ και ΚΕΝΑ, με παράλληλη ενημέρωση του Κέντρου Ελέγχου Περιοχής Καΐρου.