
Συνάντηση με τα σωματεία εργαζομένων στους σιδηροδρόμους είχε σήμερα ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Αλέξης Τσίπρας, προκειμένου να συζητήσει μαζί τους για τις συνθήκες του εγκλήματος στα Τέμπη, να ακούσει τα προβλήματα και τις αδυναμίες που υπάρχουν αλλά και τις αναγκαίες παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν, ώστε να υπάρξει ασφάλεια στους σιδηρόδρομους.
«Η τραγωδία δεν είναι ένα ζήτημα κομματικής αντιπαράθεσης, είναι ζήτημα συλλογικής αντιπαράθεσης, όλης της κοινωνίας απέναντι σε όσους θα επιχειρήσουν να κρύψουν την αλήθεια. Η αποποίηση της ευθύνης, η διάχυση της ευθύνης, οι συμψηφισμοί είναι απόπειρα συγκάλυψης. Το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας ζητάει την αλήθεια και ζητάει δικαιοσύνη» σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ και σχολίασε τους κυβερνητικούς ισχυρισμούς λέγοντας ότι «την μία η ευθύνη είναι ατομική, του σταθμάρχη αποκλειστικά, την άλλη συλλογική, όλων μαζί, άρα κανενός συγκεκριμένα». «Είναι ένα εκκρεμές αποποίησης της ευθύνης, από την ατομική στη συλλογική. Αυτό που ακούσαμε χθες ότι “όλοι μαζί φταίμε” εμένα που θυμίζει το “όλοι μαζί τα φάγαμε”».
Γενηδούνιας: Υποτίμησαν τις καταγγελίες και τις προειδοποιήσεις μας
«Δε θα δεχθούμε ως σωματείο μηχανοδηγών ότι ήταν ανθρώπινο λάθος. Αυτό είναι ξεκάθαρο», υπογράμμισε ο Κώστας Γενηδούνιας, Πρόεδρος του Σωματείου Μηχανοδηγών, κατά τη συνάντηση με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ. Όπως ανέφερε, με αυτή τη θέση έχει συνταχθεί και η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μηχανοδηγών κάνοντας τις απαραίτητες κινήσεις σε ευρωπαϊκό επίπεδο, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι «δε θα μετατεθεί η κύρια ευθύνη».
«Όλη αυτήν την περίοδο εμείς είχαμε εντείνει την προσπάθεια μας, καταγγείλαμε τις ελλείψεις, στέλναμε εξώδικα. Δυστυχώς μάλλον υποτιμήθηκε το μέγεθος των καταγγελιών», τόνισε ο Κ. Γενηδούνιας, μεταφέροντας επίσης στον κ. Τσίπρα εκ μέρους των σωματείων ότι «λοιδορηθήκαν» και ότι κατηγορήθηκαν πως λένε «ψέμματα» ή ότι εξυπηρετούν «σκοπιμότητες».Όσον αφορά στην επαναλειτουργία των σιδηροδρόμων, υπογράμμισε πως σε αυτήν την κατεύθυνση βρίσκονται και οι εργαζόμενοι, ωστόσο, θα ανέβουν μόλις έχουν «προτάσεις που θα διασφαλίζουν το απόλυτο της ασφάλειας», με «σαφές χρονοδιάγραμμα», κάτι που όπως επισήμανε δε συνέβη στη χθεσινή συνάντηση με το υπουργείο.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και Μέσων Σταθερής Τροχιάς (ΠΟΣ – ΜΣΤ), Ιωάννης Ντίτσας τόνισε πως «εμείς προσπαθήσαμε να αναδείξουμε τα προβλήματα είτε με εξώδικα, είτε με ανακοινώσεις, δελτία τύπου, είτε με απεργιακές κινητοποιήσεις, υπογραμμίζοντας πως σε όλες τις διεκδικήσεις των σιδηροδρομικών υπήρχε η λέξη «ασφάλεια».
Σιγά τα συγγράμματα και τον κόπο των συγγραφέων. Στο διαδίκτυο βρίσκεις σε δωρεάν pdf τα καλύτερα βιβλία στον κόσμο για θέματα που εδώ ούτε θα ακούσετε ποτέ. Απλά πρέπει να τρώει ο κάθε άσχετος που με μέσο και διαπλοκή έκλεψε μια θέση ΔΕΠ και παριστάνει τον προφεσορα.
καλά εντάξει τώρα...
Οι κάδοι ανακύκλωσης είναι γεμάτοι από επιστημονικά συγγράμματα. Η σε ηλεκτρονική μορφή διανομή τους εκτός απο του οτι τα κάνει ευκολόχρηστα εξοικονομεί πόρους και ενέργεια.Φυσικά βλάπτει τα συμφέροντα των εκδοτών που δραστηριοποιούνται σε πανεπιστημιακές εκδόσεις δηλ σε ένα κλάδο περιττό και άχρηστο που κάνει την γνώση εργαλείο κέρδους και ως εκ τούτου πιθανών οικονομικών ατασθαλιών.Η εικόνα των συνωστιζόμενων φοιτητών έξω απο τα σημεία διανομής των ΄΄οικων΄΄ είναι αποκρουστική στην εποχή μας.Το εκπαιδευτικό ίδρυμα να αγοράζει απο τον συγγραφέα τα πνευματικά δικαιώματα και στη συνέχεια να διαθέτει το σύγγραμμα ηλεκτρονικά. Να έχουν πρόσβαση σε αυτό και οσοι και εκτός την φοιτητών του ενδιαφέρονται.