«Ενός έργου που, η πικρή για την παράταξή του αλήθεια είναι ότι, παρέλαβε έτοιμο σε ποσοστό 70% από 4,5 χρόνια διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ το 2019, μετά από 3 δεκαετίες του έργου κατά τις οποίες κυβερνήσεις διαδέχονταν η μία την άλλη παραδίδοντας τρύπες και ταμπέλες, τόσο στο εργοτάξιο όσο και στον προϋπολογισμό του έργου» προσθέτει και συνεχίζει:

«Η πιο πικρή αλήθεια είναι ότι, αν είχαν τηρήσει τα χρονοδιαγράμματα που παρέλαβαν, το Μετρό θα λειτουργούσε ήδη 4 χρόνια, στον σταθμό της οδού Βενιζέλου θα είχε διασωθεί ένα μοναδικό αρχαιολογικό τοπόσημο με τις λύσεις που προέκρινε η διοίκηση και ο επιστημονικός κόσμος και οι Έλληνες πολίτες θα είχαν χρεωθεί εκατοντάδες εκατομμύρια λιγότερα.

Το επίτευγμα της διακυβέρνησης Μητσοτάκη και στο Μετρό Θεσσαλονίκης είναι η καθυστέρηση, η καταστροφή και η σπατάλη.

Τέλος, ας αφήσει τους αστεϊσμούς για μουσαμάδες και τουλάχιστον ας μας καθησυχάσει ρητά ότι όλα έχουν γίνει ως όφειλαν και με κάθε προδιαγραφή από την έναρξη μέχρι και την απαιτούμενη δοκιμαστική περίοδο για να παραδοθεί το έργο ασφαλές, εντός προϋπολογισμού και πλήρες στους δημότες και τους επισκέπτες μιας πόλης που αξίζει σεβασμός στην υπομονή τους και όχι φούμαρα και μεταξωτές κορδέλες εγκαινίων. Είναι πρόσφατες οι εικόνες θρασύτατων δηλώσεων από μέλη της κυβέρνησής του να κουνούν το δάχτυλο στον αέρα και σε ποιες ανείπωτες τραγωδίες μπορούν να καταλήξουν».