Με το «εσωτερικό» email που δημοσιεύει η σελίδα «Μένουμε Ενεργοί – υγεία, συλλογικότητα, αλληλεγγύη» η πολυεθνική Teleperfomance εμφανίζεται να έχει αναλάβει να διαχειρίζεται τα τηλέφωνα του ΕΟΔΥ. Το ίδιο, είχε αναδειχθεί και προχθές από ρεπορτάζ του tvxs.gr.
Στα τηλέφωνα του ΕΟΔΥ χιλιάδες συμπολίτες μας καλούν καθημερινά ζητώντας εμπεριστατωμένες πληροφορίες, συμβουλές σχετικά με τον κορονοϊό.
Μάλιστα, σύμφωνα με το email που δημοσίευσε η σελίδα, η Teleperformance Greece καλεί όσους εργαζόμενους της θέλουν να συμμετάσχουν εθελοντικά στη συγκεκριμένη υπηρεσία γιατί, όπως υποστηρίζει, «η ανάγκη για επιπρόσθετη βοήθεια είναι πιο σημαντική από ποτέ». Χωρίς ωστόσο να θέτει κάποια παράμετρο για το «προφίλ» των εθελοντών εργαζόμενων, όπως πχ. εξειδίκευση στα ζητήματα υγείας. Η μόνη παράμετρος είναι ο κάθε εθελοντής να μπορεί να διαθέσει τουλάχιστον τρεις ώρες.
Εξάλλου, ο τίτλος του email προς τους εργαζόμενους παρουσιάζει ως «ευκαιρία» την εθελοντική εργασία στην ιδιωτική εταιρεία. «Αυτή είναι η ευκαιρία σας να βοηθήσετε στη μάχη ενάντια στον κορονοϊό» λέει χαρακτηριστικά ο τίτλος του email που εμφανίζεται να έχει σταλεί στις 6 Μαρτίου.
Υπενθυμίζεται ότι μόλις λίγες εβδομάδες πριν είχε κυκλοφορήσει βίντεο όπου σε ερώτηση πολίτη αν ο ιός μεταδίδεται με τη θεία κοινωνία, ο υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου είχε απαντήσει αρνητικά.
Όπως αναφέρεται από την Πρωτοβουλία, αποδεικνύεται ότι «τη στελέχωση ενός κρίσιμου δημόσιου φορέα αναλαμβάνει μια ιδιωτική εταιρεία με ανειδίκευτο, μη καταρτισμένο προσωπικό να απαντά σε σοβαρά τηλεφωνήματα ανθρώπων!»
«Μην παίζετε άλλο με τις ζωές του λαού!» είναι το μήνυμα της πρωτοβουλίας #Μένουμε Ενεργοί, η οποία καταλήγοντας διατυπώνει τρία σημαντικά αιτήματα: α) Να προσληφθεί μόνιμο υγειονομικό προσωπικό για τις γραμμές του ΕΟΔΥ – όχι εθελοντές! β) Έξω οι εταιρείες από τη δημόσια υγεία! γ) Πρωτοβάθμιες δομές υγείας για όλο το λαό!