Η Κίνα θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτου και ταυτόχρονα μια χώρα στην οποία οι συνέπειες των εκπομπών καυσερίων είναι πολύ μεγάλες, ιδιαίτερα στα μεγάλα αστικά κέντρα.
 
Η Κίνα παράγει 28 εκατ. αυτοκίνητα τον χρόνο, περίπου το ένα τρίτο της παγκόσμιας παραγωγής.
 
Ανάλογα σχέδια για απαγόρευση των ντιζελοκίνητων οχημάτων έχουν εξαγγείλει τόσο η Γαλλία και η Βρετανία, με χρονολογία στόχο το 2040, ενώ η σουηδική Volvo -κινεζικής πλέον ιδιοκτησίας- ανακοίνωσε τον Ιούλιο ότι από το 2019 όλα τα οχήματά του θα φέρουν ηλεκτρικούς κινητήρες.
 
Η Volvo σχεδιάζει μέχρι το 2025 να πουλήσει ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Επίσης, οι πολυεθνικές αυτοκινητοβιομηχανίες Renault-Nissan, Ford και General Motors προγραμματίζουν την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα.
Η Κίνα σχεδιάζει έως το 2025 το ένα πέμπτο των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους της να είναι ηλεκτρικά.
 
Πάντως, ο Σιν Γουομπίν προέβλεψε ότι η αλλαγή αυτή θα «προκαλέσει αναταραχή» στην αυτοκινητοβιομηχανία, αλλά θα φέρει αλλαγές και στη ζήτηση πετρελαίου στην Κίνα, τη χώρα που κάνει τη δεύτερη μεγαλύτερη κατανάλωση του ορυκτού αυτού καυσίμου μετά τις ΗΠΑ.