O διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ντέιβιντ Τσάβερν δήλωσε ότι το νέο όνομα «δεν υποδηλώνει υποβάθμιση της εφημερίδας» ως μέσο ενημέρωσης.

«Είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι με το νέο όνομα, το εμπορικό σήμα και τα προγράμματα-όπως ακριβώς είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι για το μέλλον του οργανισμού μας» δήλωσε ο Ντ. Τσάβερν.


«Ζωντανή και αναπτυσσόμενη βιομηχανία»

«Η αλλαγή της επωνυμίας δεν αντανακλά υποβάθμιση της εφημερίδας ως κεντρικό μέσο ενημέρωσης του κοινού. Αντίθετα δείχνει με πόσους πολλούς νέους τρόπους τα μέλη μας μπορούν να κάνουν δημοσιογραφία. Το κύριο θέμα είναι ότι το κοινό καταναλώνει πολλές περισσότερες ειδήσεις από ποτέ σε όλες τις μορφές και αυτή είναι η βάση της ζωντανής και αναπτυσσόμενης βιομηχανίας των μέσων ενημέρωσης» προσθέτει.