Όπως συμφωνούν πολλές πρόσφατες έρευνες, η τηλεόραση αποτελεί το κυρίαρχο μέσο
ενημέρωσης της κοινής γνώμης, ακόμη και με τη μειωμένη αξιοπιστία που έχει τελευταία. Τον Φλεβάρη του 2012, η VPRC διαπίστωνε ότι το 75% του πληθυσμού ενημερώνεται από την τηλεόραση, ενώ μόνο το 30% από το Ίντερνετ. 
 
Τα ποσοστά της τηλεόρασης ανεβαίνουν μαζί με τις ηλικίες, ενώ αντίστροφα είναι τα πράγματα για το Ίντερνετ. Από την άλλη, σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat, ενώ το 54% των νοικοκυριών στη χώρα έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, την προηγούμενη χρονιά
το 42% του πληθυσμού 16-74 ετών δεν το έχει χρησιμοποιήσει ποτέ (αντίστοιχος ευρωπαϊκός μέσος όρος: 23%). 
 
Σύμφωνα με την Metron Analysis αλλά και τη Focus, η διείσδυση του Ίντερνετ είναι μεγάλη στους νέους και τους αποφοίτους ΑΕΙ/ΤΕΙ, ωστόσο το 85% χρησιμοποιεί καθημερινά την τηλεόρασή του. Αν συγκρίνουμε τις σημερινές έρευνες με τα στοιχεία που παρουσίασε το 2007 η Public Issue διαπιστώνουμε ότι τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο κερδίζει έδαφος στην ενημέρωση, χωρίς ωστόσο ν’ αντικαθιστά την τηλεόραση.