Με την ανησυχία για την πορεία της πανδημίας να εντείνεται κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα, η παράταξη της ΔΑΣ (δυνάμεις του ΠΑΜΕ) καταγγέλλει ότι «εδώ και μια βδομάδα σε τερματικό σταθμό λεωφορείων του ΟΑΣΘ το ένα κρούσμα διαδέχεται το άλλο μεταξύ των εργαζομένων οδηγών», ενώ η διοίκηση μιλά για «ανυπόστατους ισχυρισμούς». Παράλληλα, οι εργαζόμενοι επαναφέρουν το ζήτημα της κακής κατάστασης στα λεωφορεία, αλλά και το κόστος ενοικίασής τους που θεωρούν υπερβολικό σε σχέση με την επιλογή επιδιόρθωσης των παροπλισμένων λεωφορείων του Οργανισμού. 

Ο επικεφαλής της ΔΑΣ Νικήτας Τσαρίδης δήλωσε στην Εφ.Συν. και τον Απόστολο Λυκεσά ότι «δυστυχώς μόνο σε ένα σταθμαρχείο του ΟΑΣΘ έχουμε έξι κρούσματα, κάθε τρεις μέρες είχαμε κι ένα κρούσμα, ο ένας μάλιστα συνάδελφος είναι στο νοσοκομείο και συνολικά στους εργαζομένους τα κρούσματα είναι εννέα, ενημερωμένοι ήταν στη διοίκηση και δεν έκαναν τίποτα». Ο ΟΑΣΘ στην ανακοίνωσή του έλεγε ότι «ο μικρός αριθμός κρουσμάτων (πέντε πρόσφατα κρούσματα ανάμεσα σε 1.800 εργαζόμενους) μετατράπηκε στο μυαλό ορισμένων σε δήθεν “συρροή κρουσμάτων”» και ότι «δεν παραθέτουν κανένα στοιχείο ότι η μόλυνση του περιορισμένου αριθμού των κρουσμάτων έγινε κατά την εργασία. Δεν συνηθίζουν άλλωστε να αποδεικνύουν τους ισχυρισμούς τους».

Παραδεχόταν πάντως ότι «προφανώς ο αυξημένος αριθμός των κρουσμάτων σε όλη τη Θεσσαλονίκη δεν είναι δυνατόν να αφήσει αλώβητο τον ΟΑΣΘ» και αναφερόταν σε μέτρα που ο Οργανισμός έχει λάβει για αποτροπή της διασποράς του ιού. Ο κ. Τσαρίδης από την πλευρά του διαψεύδει, καταγγέλλοντας πως «όλα τα μέτρα που αναφέρουν είναι για την προηγούμενη περίοδο της πανδημίας, τώρα ούτε τεστ γίνονται πλέον, ούτε αντισηπτικό υπάρχει στο λεωφορείο για το επιβατικό κοινό. Κανένα μέσο προστασίας δε δίνεται στους εργαζόμενους, όπως ισχυρίζεται ο ΟΑΣΘ σε ανακοίνωσή του».