Βάσει των κανονισμών αυτών οι πάροχοι ίντερνετ θα έπρεπε να λαμβάνουν την έγκριση των πελατών τους προτού χρησιμοποιήσουν την ακριβή τοποθεσία τους, πληροφορίες για την οικονομική τους κατάσταση, την κατάσταση της υγείας τους, πληροφορίες για τα παιδιά τους, τον θρησκευτικό τους και σεξουαλικό τους προσανατολισμό, ή ακόμη και το ιστορικό των αναζητήσεών τους στο Διαδίκτυο για εμπορικούς και διαφημιστικούς σκοπούς.
Η κατάργηση των κανονισμών αυτών προστασίας της προσωπικής ζωής έχει προκαλέσει έντονες συζητήσεις στις ΗΠΑ, με κάποιες οργανώσεις να ανησυχούν για τη ανεξέλεγκτη διάδοση προσωπικών δεδομένων των χρηστών του Διαδικτύου. «Οι πληροφορίες αυτές αφορούν τις πιο προσωπικές λεπτομέρειες της ζωής ενός προσώπου. Οι καταναλωτές θα πρέπει να μπορούν να ελέγχουν τι κάνουν οι επιχειρήσεις με αυτές τις πληροφορίες», εξήγησε η Νατάσα Ντουάρτε του Κέντρου για τη Δημοκρατία και την Τεχνολογία.
Από την πλευρά τους οι Ρεπουμπλικάνοι που στήριξαν την κατάργηση των κανονισμών αυτών επισημαίνουν ότι θα αποκαταστήσει την ισότητα στον διαφημιστικό τομέα μεταξύ των παρόχων, όπως η Verizon και η Comcast, και των κολοσσών του Διαδικτύου όπως η Google και το Facebook, που ακολουθούν άλλους κανόνες.