«Η κυβέρνηση είναι σε διαβούλευση με τους φορείς και εντός Ιανουαρίου θα έρθει νομοσχέδιο που θα συγκροτεί ηλεκτρονική πλατφόρμα συναλλαγών για τη διαφήμιση» ανέφερε ο κ. Παππάς και πρόσθεσε ότι πρόκειται για «νομοσχέδιο σε όρους συναίνεσης». Όπως είπε, «μπορούμε να πάρουμε την πρωτοβουλία που θα βοηθήσει τα οικονομικά των καναλιών, γιατί πολλά κανάλια έχουν σχέση ετεροβαρή με τις διαφημιστικές εταιρείες».
Παράλληλα, ο κ. Παππάς εισηγήθηκε τροπολογία με την οποία παρατείνεται για έξι μήνες η δυνατότητα απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ, όπως ισχύει σήμερα. «Υπάρχει μεγάλο πρόβλημα γκρίζων ζωνών στην τιμολόγηση διαφήμισης» επεσήμανε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής.