Σύμφωνα με την Ημερησία, πρωτίστως η Danaos του Ιωάννη Κούστα και δευτερευόντως η Navios Maritime Partners της Αγγελικής Φράγκου, βρίσκονται αντιμέτωπες με σημαντικές απώλειες, αν δεν βρεθεί λύση στην τεράστια κρίση που προέκυψε, αιφνιδιάζοντας σε ένα βαθμό αγορά και επενδυτές.

Η Danaos, η οποία είναι μεταξύ των ναυτιλιακών με τη μεγαλύτερη έκθεση στη Hanjin κινδυνεύει να χάσει περίπου 560 εκατ. δολάρια, καθώς έχει ναυλώσει στην κορεατική εταιρεία οκτώ πλοία με ναυλοσύμφωνα μεγάλης διάρκειας, των οποίων οι πληρωμές έχουν ήδη καθυστερήσει.

«Η Danaos υποστήριξε τη Hanjin στις προσπάθειές της να αναδιαρθρώσει τα επιχειρησιακά της σχέδια. Εκφράζω την αισιοδοξία ότι η Hanjin θα είναι σε θέση να επιτύχει την αναδιάρθρωσή της και να εξέλθει μέσα από τις διαδικασίες του πτωχευτικού δικαίου ως μια οικονομικά ισχυρή εταιρεία», τόνισε ο δρ Κούστας, για να προσθέσει: «Θα παρακολουθούμε στενά τη διαδικασία και θα επιδιώξουμε να διατηρήσουμε την αξία των περιουσιακών μας στοιχείων προς όφελος των μετόχων μας».

Πρόβλημα αντιμετωπίζει και η Navios Maritime Partners της Αγγελικής Φράγκου, η οποία έχει ναυλώσει στην Hanjin δύο πλοία, ενώ συνολικά υπολογίζεται ότι περισσότερες από 20 ναυτιλιακές εταιρείες με πάνω από 50 πλοία πλήττονται από την πτώχευση της Hanjin.

Ανάμεσά τους, και η κοινοπραξία CKYHE, που απαρτίζεται από κολοσσούς στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων (COSCO, K Line, Yang Ming και Evergreen) και στην οποία συμμετέχει και η Hanjin, η οποία αποφάσισε να μη χρησιμοποιεί πλέον πλοία της Hanjin, προκειμένου να μην αντιμετωπίσουν προβλήματα οι πελάτες της.
Στο μεταξύ, σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, σε ελληνικά «χέρια» πουλήθηκαν δύο πλοία της -υπό κατάρρευσης- Hanjin Shipping έναντι άγνωστου τιμήματος. Το Reuters τονίζει ότι η Hanjin προτίθεται να προχωρήσει στην πώληση ακόμη δύο πλοίων, αξίας 18 – 22 εκατ. δολαρίων, καθώς μετά το αίτημα προστασίας από τους πιστωτές που υπέβαλε στις 31 Αυγούστου, ξεκίνησε τη διαδικασία πώλησης διάφορων περιουσιακών της στοιχείων.