Αυτή τη στιγμή τέσσερα υπερσύγχρονα, πληρωμένα και σχεδόν ετοιμοπαράδοτα υποβρύχια αφήνονται να σαπίζουν στις εγκαταστάσεις των Ναυπηγείων, διότι ο ιδιοκτήτης ο κ. Σάφα κρατάει ενέχυρο τα τέσσερα υποβρύχια και όμηρους τους απλήρωτους εδώ και πολύ καιρό εργαζόμενους των Ναυπηγείων. Αλλά και τα ίδια τα Ναυπηγεία τα κρατά ενέχυρο».
 
Υποστήριξε ότι πρόκειται για τεράστιο πολιτικό, οικονομικό και εξοπλιστικό σκάνδαλο, καθώς όπως είπε η σύμβαση του 2010 που έχει την σφραγίδα των κ. Βενιζέλου και Παπακωνσταντίνου, αποτελεί κατά τον κ. Τσίπρα μεγαλύτερο σκάνδαλο ακόμα και από την αρχική σύμβαση που έχει την σφραγίδα του κ. Τσοχατζόπουλου.»Εδώ λοιπόν βρισκόμαστε μπροστά σ΄ ένα τεράστιο πολιτικό, οικονομικό, εξοπλιστικό σκάνδαλο εις βάρος του ελληνικού δημοσίου. Η σύμβαση του 2010, που έχει την σφραγίδα του κ. Βενιζέλου και του κ. Παπακωνσταντίνου, είναι μεγαλύτερο σκάνδαλο ακόμα και από την αρχική ναυπηγική σύμβαση που έχει την σφραγίδα του κ. Τσοχατζόπουλου», ανέφερε.
 
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, το ελληνικό δημόσιο οφείλει άμεσα να καταγγείλει την σύμβαση και να ασκήσει όλα τα ένδικα μέσα ώστε να διεκδικήσει αποζημίωση από τους τωρινούς ιδιοκτήτες των ναυπηγείων. «Το ελληνικό Δημόσιο οφείλει άμεσα να καταγγείλει την σύμβαση και να ασκήσει όλα τα ένδικα μέσα προκειμένου να διεκδικήσει με αγωγή αποζημίωση από την ABU DHABI MAR του κ. Σάφα. Ταυτόχρονα οφείλει να ανακτήσει το δημόσιο έλεγχο των Ναυπηγείων του Σκαραμαγκά προκειμένου να αποπερατωθούν άμεσα τα υποβρύχια, να ναυπηγηθούν, να δοθούν προς χρήση στο Πολεμικό Ναυτικό αλλά και να διατηρηθούν οι θέσεις εργασίας, διότι τα Ναυπηγεία αυτά, με την τεχνογνωσία και την τεχνολογία που έχουν, μπορούν να είναι μοχλός ανάπτυξης για τη χώρα. Βεβαίως ταυτόχρονα οφείλουμε να κάνουμε κι όλες εκείνες τις απαραίτητες κινήσεις νομικής υποστήριξης, προεργασίας αλλά και διεκδίκησης στην Ε.Ε. προκειμένου να ανακληθούν οι περιορισμοί που αφορούν στην κρατική ενίσχυση των Ναυπηγείων», είπε χαρακτηριστικά.