«Η Cnil διαπίστωσε ότι οι ιστότοποι facebook.com, google.fr και youtube.com δεν επιτρέπουν την άρνηση των cookies “το ίδιο απλά” όπως γίνεται για την αποδοχή τους», σημείωσε η ίδια. Οι δύο πλατφόρμες έχουν στην διάθεσή τους τρεις μήνες για να συμμορφωθούν, καθώς στην αντίθετη περίπτωση «οι εταιρείες θα πρέπει έκαστη να καταβάλλει χρηματική ποινή 100.000 ευρώ για κάθε ημέρα καθυστέρησης».

Σε αντίδρασή της που γνωστοποιήθηκε στο Γαλλικό Πρακτορείο, η Google ανακοίνωσε αλλαγή των πρακτικών της, μετά την απόφαση της Cnil. «Σεβόμενοι τις προσδοκίες των χρηστών του διαδικτύου, (…) δεσμευόμαστε να υλοποιήσουμε νέες αλλαγές, όπως και να συνεργαστούμε ενεργά με την Cnil ανταποκρινόμενοι στην απόφασή της, στο πλαίσιο της οδηγίας (σ.σ. ευρωπαϊκής) ePrivacy», διαβεβαιώνει η  εταιρεία.

Η Meta, η μητρική του Facebook, ανακοίνωσε παράλληλα ότι «αξιολογεί την απόφαση» της Cnil και ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται με τις ρυθμιστικές αρχές» για τα θέματα αυτά. «Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε και να βελτιώνουμε τα εργαλεία ελέγχου» των χρηστών του ίντερνετ όσον αφορά τα cookies, σημείωσε η εταιρεία.