Σύμφωνα με το documentonews.gr, η εταιρεία επιβεβαίωσε το γεγονός, το οποίο στη συνέχεια και καταδίκασε, κάνοντας λόγο για «ατυχές περιστατικό» και το απέδωσε ξεκάθαρα σε πρωτοβουλία της συγκεκριμένης υπαλλήλου, αφού όπως σημείωσε «τέτοιες κινήσεις δεν συνάδουν με τη φιλοσοφία της εταιρείας». 

Ολόκληρη η ανακοίνωση

«Καλησπέρα σας,

Σε συνέχεια της επικοινωνίας του διευθυντή της εταιρείας μας, θα σας αναφέρω κάποιους λόγους για να χαμογελάτε για όσους δυσκολεύονται να το κάνουν.

Επειδή έχετε δουλειά
Επειδή πληρωνόσαστε στην ώρα σας (για αυτούς που θα πουν ότι παίρνουν 300 euro θυμίζω ότι το 300 σε σχέση με το μηδέν είναι 300% περισσότερο).
Επειδή εργάζεστε σε μία εταιρεία που σέβεται και ακούει τα προβλήματά σας.
Επειδή η εταιρεία επένδυσε χρήματα για να συνεχίζετε να εργάζεστε.
Επειδή πληρώνεστε για αυτό
Επειδή οι πελάτες του καταστήματος σας πληρώνουν, και πρέπει να τους ευχαριστείτε για αυτό με ένα χαμόγελο.
Γιατί θα έχουμε τόσο καλές προσφορές που πρέπει να τις διαφημίζουμε.

Ανυπομονώ να δω την ανταπόκρισή σας στα αποτελέσματα του μυστικού επισκέπτη που θα γίνει μέσα στον μήνα.

Ευχαριστώ

…..

Περιφερειακή Διευθύντρια Λειτουργίας Καταστημάτων My Market

Γενική Διεύθυνση Λειτουργίας Καταστημάτων»