Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο υπουργός Υγείας Θάνος Πλεύρης, η καμπάνια για τον εμβολιασμό θα επεκταθεί «με αποστολή επιστολών, μηνυμάτων στα κινητά τηλέφωνα για την αναγκαιότητα του εμβολιασμού, με συνεχείς ενημερώσεις που θα γίνονται και με διαδραστικό τρόπο από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, αλλά και με σποτ τα οποία θα υπάρξουν και θα αναφέρονται σε επιστημονικά στοιχεία, προκειμένου να πειστούν οι συμπολίτες μας να εμβολιαστούν».
Οι παραπάνω εξαγγελίες προκαλούν σοβαρές υπόνοιες για νέες χρηματοδοτήσεις στα ΜΜΕ, σε συνέχεια της προηγούμενης «λίστας Πέτσα» και «λίστας Κικίλια», όπου το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων κατευθύνθηκε δυσανάλογα στα φιλοκυβερνητικά μέσα.