New platform to track trains in real time, tougher penalties for railway staff announced

Transport Minister Konstantinos Kyranakis has unveiled a series of reforms aimed at modernising Greece’s railways, following recent commitments by Prime Minister Mitsotakis. Central to the plan is the launch of a new online platform, railway.gov.gr, allowing the public to track trains in real time. Alongside this, Kyranakis announced the creation of an Integrated Monitoring Centre under the Hellenic Railways Organisation (OSE). Emphasising a tougher stance on staff accountability, Kyranakis outlined plans for more rigorous evaluation of railway personnel. Key measures include mandatory competency tests for critical roles both before and after hiring, in collaboration with the Armed Forces to assess the suitability of security personnel.
The new railway.gov.gr platform will integrate several digital tools, including:
- a comprehensive railway data registry
- a geolocation system to monitor train movements, and
- a new application for recording operational instructions and any violations.
He added that the new railway safety structures would include the establishment and operation of a Integrated Monitoring Centre.The centre will be tasked with overseeing train traffic, collecting movement data, monitoring risk assessments, issuing preventative alerts, and coordinating rapid responses during emergencies.
The minister stressed the need for training and rigorous evaluation of railway staff, alongside tougher penalties for breaches.
Among the measures planned:
- Competency testing for staff in critical roles before and after recruitment
- Cooperation with the Armed Forces for evaluating the suitability of security personnel
- Appointment of train supervisors
- Creation of a special Railway Inspectors Unit
- Sanctions for violations of the General Traffic Regulations
- Access to facilities and training services for railway company and infrastructure manager staff
- Broader certification of those responsible for vehicle maintenance
The government also plans to accelerate the recruitment process at regulatory bodies such as the Regulatory Authority for Railways (RAS) and the newly created body, EODASAAM (Hellenic Aviation and Railway Safety Investigation Agency), with a pledge to bolster the latter’s independence in managing resources.
Looking ahead, Kyranakis hinted at a fundamental restructuring of OSE, aiming to inject a more efficient, private-sector-driven ethos into the organisation. Priorities will include attracting international talent, fast-tracking the hiring process for key safety roles, and streamlining the awarding and delivery of crucial railway projects.
______________________________________________
Are you seeking news from Greece presented from a progressive, non-mainstream perspective? Subscribe monthly or annually to support TPP International in delivering independent reporting in English. Don’t let Greek progressive voices fade.
Make sure to reference “TPP International” and your order number as the reason for payment.
η προερχόμενη από το ΠΑΣΟΚ πρώην δήμαρχος Μάνδρας Ιωάννα Κριεκούκη...αποσπασμένη – ως δημόσια υπάλληλος– στην κεντρική υπηρεσία της ΝΔ στην οδό Πειραιώς. (documento 2020). ετσι το θυμηθηκαμε και αναρτουμε...
ναι αλλα για τη μαρφίν δε λετε τπτ!
"Σε άλλη δίκη που ολοκληρώθηκε τον Ιούλιο του 2013 κρίθηκαν ένοχοι ο διευθύνων σύμβουλος της Marfin, ο υπεύθυνος ασφαλείας του κτιρίου και η διευθύντρια του καταστήματος για φόνο εξ αμελείας τριών υπαλλήλων, τις σωματικές βλάβες άλλων 21 υπαλλήλων και για πολλαπλές παραλείψεις στα μέτρα πυρασφάλειας και στην εκπαίδευση του προσωπικού"
Που είσαι ρε Βενιζέλε,να τραβήξεις έναν συνταγματικό νόμο περί μη ευθύνης πολιτών για να να είμαστε όλοι εντάξει.Γεια σας ρε αθώοι.
Η μανδάμ Δούρου γιατί είναι αθώα?Επειδή έχωνε στο συρτάρι το φάκελο για τα αντιπλημμυρικά προτιμώντας να τα ακουμπήσει σε κατι γήπεδα(αν θυμάμαι καλά)?
Γιατί για να καταδικαστείς ποινικά για κάτι που ΔΕΝ έκανες πρέπει να συντρέχουν πολλές προϋποθέσεις. Όταν κάτι ΔΕΝ έχει συμβεί, δεν συγκεκριμενοποιείται εύκολα το τι ΘΑ μπορούσε ακριβώς να έχει γίνει, πότε, από ποιόν, αν θα επαρκούσε για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, πόσο θα μπορούσε να κοστίσει κλπ, ώστε να προκύπτει το μέγεθος της ευθύνης σε χρόνια φυλακής.
Για να καταδικαστείς για παράληψη, χρειάζεται να μην έχεις κάνει συγκεκριμένα πράγματα που ορίζει ο νόμος, όχι οτιδήποτε γενικά και αόριστα. Αλλιώς θα ασκούσαν πολιτική οι δικαστές.
Το ποιος υπέπεσε σε (ποινικά κολάσιμη) παράβαση καθήκοντος παίρνει αρκετό νερό, νομικά.
Το σίγουρο είναι πως οι πολιτικές ευθύνες της Δούρου δεν παραγράφονται: η επικίνδυνη κατάσταση στη Μάνδρα και το επείγον των αντιπλημμυρικών εκεί ήταν το ΠΡΩΤΟ πράγμα που της είχε επισημανθεί μόλις ανέλαβε την περιφέρεια! Φυσικά, η ίδια θεώρησε προτεραιότητα της περιφέρειας το έργα βιτρίνας στο Φάληρο...
η αληθεια ειναι πως εχει οτι ευθυνη εχουν και οι αλλοι...
Στα δικά σου και στα δικά μου μάτια ναι. Όμως η ποινική υπαιτιότητα δεν δουλεύει έτσι. Δεν μπορεί να φταίει πχ ένας περιφερειάρχης αν δεν καθαρίστηκαν τα φρεάτια μιας εθνικής οδού. Δεν θα έπαιρνε αυτός τη βούρτσα να καθαρίσει. Ούτε μπορείς να ελέγχεις αν αυτός που είχε τη συγκεκριμένη δουλειά την έκανε.
Σε όλη την δημόσια διοίκηση υπάρχουν συγκεκριμένοι άνθρωποι που τους έχουν ανατεθεί συγκεκριμένα καθήκοντα. Γενικά όλα είναι μια μεγάλη παιδική χαρά, μέχρι να γίνει η μαλακία. Όταν γίνει η μαλακία, πρέπει να βρεθεί ποιοι αντί να κάνουν τη δουλειά τους έπαιζαν το πουλί τους.
Αλλο πράγμα είναι η πολιτική ευθύνη, δλδ γιατί δεν προχώρησαν αντιπλημμυρικά έργα ή ποιος έβαλε άχρηστους ανθρώπους σε πόστα ευθύνης. Δεν μπορείς να πας φυλακή όμως γι' αυτά. Όχι ότι δεν σου αξίζει. Απλά δεν μπορεί να γίνει
Στη φυλακή για τους θανάτους, θα μπει κανείς ;
Ελλάδα = μπανανία
Αρα όχι
Αρα αφου παραδεχεσαι οτι η Ελλάδα ειναι μπανανια, ο Μωυσης σου τρια χρονια παιζει το θλιβερο πουλακι του, τι οχι;
Έχει πάρει την κυβέρνηση, όχι την εξουσία.