Αποσύρεται μετά τις αντιδράσεις η μεσαιωνική αφίσα στο μετρό ενάντια στις αμβλώσεις
Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου, που επικαλείται το athenstransport.gr, «στο Μετρό δεν νοείται διαφημιστική δραστηριότητα που θίγει δικαιώματα των κοινωνικών ομάδων και ειδικά των γυναικών».
Όπως μεταφέρει το ethnos.gr, η συγκεκριμένη πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε το πρωί της Δευτέρας. Ηταν προγραμματισμένο να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για 14 ημέρες, όμως μετά το σάλο που προκλήθηκε κατέβηκε το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Είχε τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό και με εντολή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κατέβηκε από όλους τους σταθμούς.
Όπως προσθέτει το «Έθνος», το κόστος που έχει πληρωθεί στη ΣΤΑΣΥ για την προβολή των μηνυμάτων αυτών για δύο εβδομάδες δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά είναι χαμηλότερο από τις εμπορικές διαφημίσεις καθώς ακολουθεί το τιμολόγιο των Μη Κερδοσκοπικών Φορέων που είναι σημαντικά μειωμένο σχεδόν κατά 50%.
Δήλωση του προέδρου της ΣΤΑΣΥ
Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ, Σταύρος Στεφόπουλος, τονίζει ότι θεωρεί «αδιανόητη» την προβολή ενός τέτοιου προπαγανδιστικού μηνύματος, προσθέτοντας ότι το πώς αποφασίστηκε η ανάρτηση θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο έρευνας:
Ως μέχρι και σήμερα πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. δηλώνω ότι:
Θεωρώ αδιανόητο, ένα εδώ και χρόνια κατοχυρωμένο δικαίωμα των γυναικών, να αποφασίζουν για την μητρότητα, να προβάλλεται για προπαγανδιστικούς λόγους μέσα από το Δίκτυο του μετρό.
Το πώς αποφασίστηκε να επιτραπεί η ανάρτηση της συγκεκριμένης αφίσας στα διαφημιστικά πλαίσια του Δικτύου της ΣΤΑΣΥ Α.Ε, θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο έρευνας.
Κανένας δεν έχει δικαίωμα να ” παίζει” με τις κοινωνικές ευαισθησίες των πολιτώνΣτεφόπουλος Σταύρος
Πρόεδρος Δ.Σ. ΣΤΑΣΥ Α.Ε.
«Ουδέποτε ρωτήθηκε το διοικητικό συμβούλιο», υποστηρίζει ο κ.Στεφόπουλος σε προηγούμενη ανάρτησή του.
Νωρίτερα, κύκλοι της ΣΤΑΣΥ απαντούσαν ότι «πρόκειται για μία διαφήμιση όπως όλες οι άλλες», ενώ υποστήριζαν ότι εφόσον καταβλήθηκε το προβλεπόμενο ποσό και «δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά στις αμβλώσεις» δε στοιχειοθετείται λόγος για να μην υπάρχει η διαφήμιση. Σύμφωνα με πηγές που μίλησαν στη LIFO, η καμπάνια είναι πληρωμένη από τον Κοινωφελή Φιλανθρωπικό Σύλλογο «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων» ενώ σε ερώτηση για το αν υπάρχει κάποια πιθανότητα να αποσυρθεί, η απάντηση ήταν πως κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ποτέ στο παρελθόν.