X
Πατήστε εδώ για να γίνετε συνδρομητής! Αν είστε ήδη Συνδεθείτε για να μη βλέπετε αυτό το μήνυμα
X

Συνδεθείτε μέσω TPP Community

Έχετε συνδεθεί επιτυχώς

Αποσύρεται μετά τις αντιδράσεις η μεσαιωνική αφίσα στο μετρό ενάντια στις αμβλώσεις

Ο σάλος που προκληθηκε στα κοινωνικά μέσα από την σκοταδιστική διαφήμιση ενάντια στις αμβλώσεις, που αναρτήθηκε σε σταθμούς του μετρό, οδήγησε το υπουργείο Μεταφορών στην απόφαση να δώσει εντολή για απόσυρση. Κατηγορηματικά αντίθετος δήλωσε ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ, Σταύρος Στεφόπουλος, που τονίζει ότι δεν ρωτήθηκε για τη συγκεκριμένη επιλογή της εταιρείας και έδωσε και ο ίδιος στη συνέχεια εντολή να κατέβει.
Αποσύρεται μετά τις αντιδράσεις η μεσαιωνική αφίσα στο μετρό ενάντια στις αμβλώσεις
|

Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου, που επικαλείται το athenstransport.gr, «στο Μετρό δεν νοείται διαφημιστική δραστηριότητα που θίγει δικαιώματα των κοινωνικών ομάδων και ειδικά των γυναικών».

Όπως μεταφέρει το ethnos.gr, η συγκεκριμένη πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε το πρωί της Δευτέρας. Ηταν προγραμματισμένο να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για 14 ημέρες, όμως μετά το σάλο που προκλήθηκε κατέβηκε το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Είχε τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό και με εντολή του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κατέβηκε από όλους τους σταθμούς.

Όπως προσθέτει το «Έθνος», το κόστος που έχει πληρωθεί στη ΣΤΑΣΥ για την προβολή των μηνυμάτων αυτών για δύο εβδομάδες δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά είναι χαμηλότερο από τις εμπορικές διαφημίσεις καθώς ακολουθεί το τιμολόγιο των Μη Κερδοσκοπικών Φορέων που είναι σημαντικά μειωμένο σχεδόν κατά 50%.

Δήλωση του προέδρου της ΣΤΑΣΥ

Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ, Σταύρος Στεφόπουλος, τονίζει ότι θεωρεί «αδιανόητη» την προβολή ενός τέτοιου προπαγανδιστικού μηνύματος, προσθέτοντας ότι το πώς αποφασίστηκε η ανάρτηση θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο έρευνας:

Ως μέχρι και σήμερα πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. δηλώνω ότι:
Θεωρώ αδιανόητο, ένα εδώ και χρόνια κατοχυρωμένο δικαίωμα των γυναικών, να αποφασίζουν για την μητρότητα, να προβάλλεται για προπαγανδιστικούς λόγους μέσα από το Δίκτυο του μετρό.
Το πώς αποφασίστηκε να επιτραπεί η ανάρτηση της συγκεκριμένης αφίσας στα διαφημιστικά πλαίσια του Δικτύου της ΣΤΑΣΥ Α.Ε, θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο έρευνας.
Κανένας δεν έχει δικαίωμα να ” παίζει” με τις κοινωνικές ευαισθησίες των πολιτών

Στεφόπουλος Σταύρος
Πρόεδρος Δ.Σ. ΣΤΑΣΥ Α.Ε.

«Ουδέποτε ρωτήθηκε το διοικητικό συμβούλιο», υποστηρίζει ο κ.Στεφόπουλος σε προηγούμενη ανάρτησή του.

Νωρίτερα, κύκλοι της ΣΤΑΣΥ απαντούσαν ότι «πρόκειται για μία διαφήμιση όπως όλες οι άλλες», ενώ υποστήριζαν ότι εφόσον καταβλήθηκε το προβλεπόμενο ποσό και «δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά στις αμβλώσεις» δε στοιχειοθετείται λόγος για να μην υπάρχει η διαφήμιση. Σύμφωνα με πηγές που μίλησαν στη LIFO, η καμπάνια είναι πληρωμένη από τον Κοινωφελή Φιλανθρωπικό Σύλλογο «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων» ενώ σε ερώτηση για το αν υπάρχει κάποια πιθανότητα να αποσυρθεί, η απάντηση ήταν πως κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ποτέ στο παρελθόν.

Αφήστε μας να ζήσουμε


Σε χρειαζόμαστε

Το ThePressProject είναι το μοναδικό μέσο ανεξάρτητης, ερευνητικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις μικρο-δωρεές των επισκεπτών του. Πιστεύουμε ότι η πληροφορία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και για αυτό δεν κλειδώνουμε κανένα κομμάτι της ύλης αλλά για να παραχθεί το πρωτογενές υλικό που θα βρείτε εδώ χρειαζόμαστε την υποστήριξή σου. Αν δεν πληρώσουμε εμείς για την ενημέρωσή μας, θα την πληρώσει κάποιος άλλος (και αν δεν είσαι ο Μαρινάκης μάλλον δεν έχεις τα ίδια συμφέροντα). Μάθε πώς
- Κάνε κλικ για να σχολιάσεις