Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, στελέχη της γερμανικής εταιρείας έχουν πραγματοποιήσει σειρά συναντήσεων με αξιωματούχους του υπουργείου Οικονομικών, σε συνέχεια της σειράς επιστολών που είχε στείλει η Fraport στην κυβέρνηση, με σειρά αιτημάτων για μέτρα ελάφρυνσης, λόγω της πανδημίας.

«Οι εκτιμήσεις μιλούν για απώλειες κύκλου εργασιών της τάξεως των 175 εκατομμυρίων μόνον κατά το πρώτο εξάμηνο και ενδεχομένως άνω των 200 εκατ. στο επτάμηνο. Και όπως προκύπτει από τη σύμβαση παραχώρησης η Fraport Greece μπορεί να τα διεκδικήσει» αναφέρει η «Καθημερινή» και πράγματα, βάσει της αποικιοκρατικής σύμβασης του 2015 η γερμανική εταιρεία έχει το δικαίωμα να απευθύνεται στο Δημόσιο για χαμένα έσοδα. Την σύμβαση Δημοσίου – ΤΑΙΠΕΔ, σε μια ιδιωτικοποίηση που ξεκίνησε επί κυβέρνησης Σαμαρά, προβλέφθηκε ρητά στο τρίτο μνημόνιο, χωρίς δυνατότητα νέου διαγωνισμού και υπογράφηκε από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, είχε αποκαλύψει το TPP, τονίζοντας από τότε τα σοβαρά προβλήματα.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι αυτή θα είναι η δεύτερη φορά που η Fraport θα ζητήσει από το ελληνικό Δημόσιο αποζημιώσεις εκατομμυρίων. Tον Σεπτέμβριο του 2017 η Fraport  απαίτησε αποζημιώσεις 74 εκατ. από το Δημόσιο, για «περιουσιακά στοιχεία που έχουν υποστεί ζημιά» στα αεροδρόμια, κατά το διάστημα από την υπογραφή της σύμβασης, μέχρι την ανάληψη των αεροδρομίων από την εταιρεία. Τελικά, μετά από συμβιβασμό, συμφωνήθηκε αποζημίωση 27 εκατ. ευρώ.

«Η Fraport εμφανίζεται να επιδιώκει να βρεθεί μια κοινά αποδεκτή λύση χωρίς να χρειαστεί να προσφύγει στις πρόνοιες της διαιτησίας και των άλλων έννομων μέσων που προβλέπονται, σημειώνουν κύκλοι που γνωρίζουν λεπτομέρειες των σχετικών προσπαθειών. Ωστόσο, κάτι τέτοιο εκτιμάται πως θα είναι εξαιρετικά δύσκολο δεδομένου πως το Δημόσιο υποχρεούται να εξαντλήσει όλα τα έννομα περιθώρια που έχει για να μειώσει και να μεταθέσει πιθανή αποζημίωση» αναφέρει επίσης η «Καθημερινή».