«Διαλύουν το ΚΕΘΕΑ σαν παιχνίδι Lego και το ξανασυναρμολογούν σε άλλο σχήμα»

«Επί της ουσίας είναι ένα προσχέδιο το οποίο κατατέθηκε σε εμάς τους εργαζόμενους, το οποίο αλλάζει οτιδήποτε ξέραμε στο ΚΕΘΕΑ μέχρι τώρα και εμείς και οι πολίτες και οι θεραπευόμενοι και η Πολιτεία» τόνισε ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων του ΚΕΘΕΑ, Δημήτρης Κολοκάθης, μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΤPP. «Δηλαδή είναι σαν να διαλύεται κάτι, ένα παιχνίδι Lego και ξανασυναρμολογείται σε άλλο σχήμα» σημείωσε επίσης, για να καταδείξει το μέγεθος των αλλαγών που προετοιμάζει η κυβέρνηση και η διορισμένη από αυτήν διοίκηση, σε έναν παγκοσμίως αναγνωρισμένο οργανισμό, την ώρα μάλιστα που κατέχει την Προεδρία της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Θεραπευτικών Κοινοτήτων και την Αντιπροεδρία της αντίστοιχης παγκόσμιας Ομοσπονδίας.
συνέντευξη στους Θάνο Καμήλαλη και Κωνσταντίνο Πουλή
Το σχέδιο νόμου που παρουσιάστηκε στους εργαζόμενους του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) ξεσήκωσε άμεσα έντονες αντιδράσεις, με τον Σύλλογο των Εργαζομένων στο ΚΕΘΕΑ να εκδίδει ανακοίνωση, καταγράφοντας τις δραστικές αλλαγές. Όπως καταγγέλλεται, αυτό το προσχέδιο, 100 σελίδων και δεκάδων άρθρων:
- Συρρικνώνει θεραπευτικά και επιστημονικά το ΚΕΘΕΑ, μειώνοντας κατά το ένα τρίτο τις μονάδες πρώτης γραμμής μέσω συγχωνεύσεων ενώ ενισχύει τη γραφειοκρατία και τον συγκεντρωτισμό, διογκώνοντας τις κεντρικές και διοικητικές του υπηρεσίες.
- Εξαφανίζει τις Θεραπευτικές Κοινότητες, και καταργεί τις επωνυμίες των προγραμμάτων απεξάρτησης που είναι η ταυτότητα του ΚΕΘΕΑ την ώρα που ο οργανισμός προεδρεύει στην Ευρωπαϊκή και αντιπροεδρεύει στην Παγκόσμια Ομοσπονδία Θεραπευτικών Κοινοτήτων.
- Δεν παρέχει καμία αιτιολόγηση ή τεκμηρίωση για τη σκοπιμότητα, τα κριτήρια και τη στόχευση των αλλαγών και πώς αυτές υπηρετούν τη Δημόσια Υγεία.
- Μετατρέπει το ΔΣ του ΚΕΘΕΑ από άμισθο σε έμμισθο, σφραγίζοντας τη μετάβαση από ένα αιρετό συμβούλιο εθελοντών σε ένα κομματικά ελεγχόμενο συμβούλιο το οποίο θα επιβαρύνει οικονομικά τον οργανισμό, σε αντίθεση με τις δηλώσεις σε όλους τους τόνους που θυμόμαστε την περίοδο της ΠΝΠ.
- Καταργεί όλα τα συλλογικά όργανα που είχε το ΚΕΘΕΑ, εκτός από τη Γενική του Συνέλευση την οποία διατηρεί σε διακοσμητικό ρόλο και συγκεντρώνει όλες τις εξουσίες στο διορισμένο από την εκάστοτε κυβέρνηση ΔΣ, ενάντια στις διακηρύξεις της κυβέρνησης και του ίδιου του ΔΣ.
- Καταρτίζει έναν κανονισμό εργασίας με πειθαρχικό και τιμωρητικό χαρακτήρα καταργώντας τις ισχύουσες συλλογικές συμβάσεις εργασίας και τις ελεύθερες διαπραγματεύσεις.
Υπενθυμίζεται ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιχειρεί δραστικές αλλαγές στο ΚΕΘΕΑ. Το 2019, με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, κατήργησε ουσιαστικά το αυτοδιοίκητο του Οργανισμού, επιβάλλοντας μία κομματικά διορισμένη Διοίκηση και προκαλώντας μάλιστα, όπως καταγγέλλεται, σοβαρά προβλήματα έκτοτε στον τρόπο λειτουργίας.
Μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΤPP, ο Πρόεδρος των Εργαζομένων του ΚΕΘΕΑ, Δημήτρης Κολοκάθης, εξήγησε ότι «είναι ένα προσχέδιο το οποίο κατατέθηκε μετά από την δουλειά που έκανε επί 1,5 χρόνο μία ομάδα εργασίας που είχε οριστεί από το Δ.Σ. του ΚΕΘΕΑ και στο οποίο συμμετείχαν ένας εκπρόσωπος του Υπουργείου Υγείας και ένας εκπρόσωπος του Υπουργείου Εσωτερικών. Κατέθεσαν ένα προσχέδιο νόμου για διαβούλευση 10 μέρες εντός του Οργανισμού, για να το προωθήσει μετά στο Υπουργείο, για να πάρει το δρόμο της νομοθετικής διαδικασίας. Αυτό είναι ένα κείμενο 100 σελίδων, 95 άρθρων, το οποίο ξεκινάει από τους σκοπούς και τους στόχους και την έδρα του Οργανισμού και καταλήγει μέχρι στον ιστορικό κανονισμό λειτουργίας, τις Επιτροπές Δεοντολογίας κλπ. Είναι σαν να διαλύεται κάτι, ένα παιχνίδι lego και ξανασυναρμολογείται σε άλλο σχήμα».
Μάλιστα, το σχέδιο νόμο παραδόθηκε στους εργαζόμενους χωρίς «κανένα σκεπτικό», όπως υποστηρίζει ο κ.Κολοκάθης. «Πραγματικά δεν ξέρω. Ήταν ένα σοκ για μας. Πιστεύω ότι ήταν ένα πόνημα το οποίο δηλώνει καταρχάς ότι δεν γνωρίζει σε βάθος τον οργανισμό και τη δουλειά που κάνει. Αλλιώς δεν θα μπορούσε να επιλέξει κάτι τέτοιο για να διαμορφώσει τον οργανισμό. Δηλαδή για ποιο λόγο να αυξήσεις τις διοικητικές υπηρεσίες και να μειώσεις τις υπηρεσίες πρώτης γραμμής. Δεν υπάρχει κάποιος λόγος γι’ αυτό».
Κατήγγειλε στη συνέχεια ότι «μειώνεται ο αριθμός των μονάδων θεραπείας, των κλινικών μονάδων μειώνεται κατά το 1/3. Γίνονται δηλαδή συγχωνεύσεις δηλαδή μονάδων. Ταυτόχρονα αυξάνονται κατά 50% τα τμήματα στις κεντρικές υπηρεσίες, τα τμήματα Διοίκησης» ενώ στη συνέχεια, ανέφερε ως παράδειγμα την Αθήνα, εξηγώντας ότι «συγχωνεύονται όλες οι Υπηρεσίες που αφορούν σε εφήβους σε μία Υποδιεύθυνση. Ο,τιδήποτε δηλαδή υπήρχε για τους έφηβους συγχωνεύεται. Για τους έφηβους τώρα υπήρχαν προγράμματα τα οποία ασχολούνται με αυτούς οι οποίοι κάνουν επικίνδυνη χρήση, όπως ηρωίνη ας πούμε. Προγράμματα γι’ αυτούς που είναι βαριά εξαρτημένοι από το χασίς. Προγράμματα έγκυρης παρέμβασης γι’ αυτούς που δεν έχουν βαριά εξάρτηση, ωστόσο πειραματίζονται και είναι σε μια πρώτη επαφή και προγράμματα γι’ αυτούς που είναι εξαρτημένοι από το διαδίκτυο και ταυτόχρονα προγράμματα επίσης πρόληψης στην κοινότητα για παιδιά για εφήβους οι οποίοι βρίσκονται σε ένα καθεστώς επικινδυνότητας, ούτως ώστε να ακολουθήσουν έναν δρόμο προς την εξάρτηση ή προς παρεκκλίνουσες συμπεριφορές. Όλα αυτά τώρα που ήταν ξεχωριστά τμήματα με ξεχωριστή δουλειά το καθένα συγχωνεύονται σε ένα. Καταλαβαίνετε ότι υπάρχουν πολλών ειδών ερωτηματικά. Ένα παράδειγμα είναι αυτό. Πώς μπορείς να βάλεις χρήστες βαριών ναρκωτικών ουσιών με ανθρώπους οι οποίοι έχουν πρόβλημα με το διαδίκτυο αλλά δεν κάνουν χρήση; Πώς μπορείς να τους βάλεις όλους αυτούς μαζί με την έγκυρη παρέμβαση και την πρόληψη στην κοινότητα; Ποιος θα τα κάνει όλα αυτά;»
Συνέχισε παρομοιάζοντας τη συγχώνευση μονάδων με τη συγχώνευση κλινικών σε ένα νοσοκομείο. «Είναι σαν να συγχωνεύουμε κλινικές νοσοκομείων σε μία. Σαν να πάρεις το Καρδιολογικό, το Ρευματολογικό και το Ορθοπεδικό και να πεις ότι είναι μια κλινική αλλά οι γιατροί θα κάνουν ο καθένας τη δουλειά του. Δεν μειώνεται ο συνολικός αριθμός των ανθρώπων που θα εργάζονται, Αυτό όμως που θα συμβεί είναι ότι: Φανταστείτε ότι η κάθε δομή από αυτές είχε μια δικιά της λογική, είχε δικές τις τεχνικές, ένα δικό της πλαίσιο το οποίο εργαζόταν σε ανθρώπους, σε εξαρτημένους ή με αυτούς που εξυπηρετούσαν εν πάση περιπτώσει. Αυτά ήταν διαμορφωμένα μέσα από δεκαετίες εμπειρίας και κλινικής δουλειάς και εκπαίδευσης κλπ. Όταν αυτό το βάζεις υπό την επιστημονική εποπτεία για παράδειγμα ενός μόνο ανθρώπου, τότε είναι προφανές ότι αυτό σιγά σιγά θα γίνει ένα ενιαίο πράγμα γιατί δεν μπορεί κάποιος ας πούμε να εποπτεύει τόσο διαφορετικού είδους δραστηριότητες, με ιδιαιτερότητες και σε άλλο πληθυσμό. Αυτό αναγκαστικά θα συρρικνωθεί».
«Δεν υπάρχει πουθενά στο κείμενο ο όρος “Θεραπευτική Κοινότητα”»
Ειδική αναφορά κάνει στις «θεραπευτικές κοινότητες» του ΚΕΘΕΑ και στο γεγονός ότι ο σχετικός όρος δεν υπάρχει πουθενά στο ογκώδες κείμενο. «Το ΚΕΘΕΑ όπως ξέρετε ήταν βασισμένο σε μία μέθοδο απεξάρτησης που βασιζόταν στη θεραπευτική κοινότητα για εξαρτημένα άτομα. Η λέξη αυτή ως μονάδα και ως λέξη ακόμα είναι εξαφανισμένη από το προσχέδιο. Δεν υπάρχει πουθενά».
Εξηγώντας στο τι ακριβώς είναι οι θεραπευτικές κοινότητες του ΚΕΘΕΑ, απαντάει:
«Η κοινότητα είναι μια μέθοδος να σας το πω έτσι που έρχεται από πολύ μακριά. Έρχεται από τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά. Ήταν μία μέθοδος η οποία ξεκίνησε ταυτόχρονα από το κίνημα για την ανανέωση της ψυχιατρικής και μετά με τους εξαρτημένους και βασίζεται σε πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Το κύριο πράγμα στο οποίο βασίζεται είναι ότι άνθρωποι οι οποίοι έχουν το ίδιο πρόβλημα μαζεύονται σε μικρές ομάδες και με την καθοδήγηση ή με τη δουλειά που γίνεται με τους θεραπευτές τους, ακολουθούν μια κοινή πορεία για την έξοδο από την κρίση που έχουνε. Είναι μια δημοκρατική οργάνωση. Έχουν πάρει στοιχεία και από τους “Ανώνυμους Αλκοολικούς” και γενικώς είναι ένα σχήμα αυτή τη στιγμή το οποίο αριθμεί γύρω στις 5.500 μονάδες στον κόσμο. Έχουν γίνει άπειρες μελέτες και είναι ένα τελείως επιστημονικά αποδεδειγμένο ως καλή πρακτική σχήμα για την αντιμετώπιση της εξάρτησης. Ανάμεσα σε άλλα βέβαια. Αυτό λοιπόν εδώ καταλύεται. Καταλύεται και οργανωτικά γιατί έχει μια οργανωτική δομή η κοινότητα και καταλύεται επίσης δια της απουσίας του. Δεν υπάρχει πουθενά στο προσχέδιο μονάδα “θεραπευτική κοινότητα” ή μέθοδος “θεραπευτική κοινότητα”. Έχουν αντικατασταθεί με “διευθύνσεις κλινικών εφαρμογών”, με ξενώνες και με σωματική αποτοξίνωση».
Στο κείμενο υπάρχουν αναφορές σε «Μονάδες Θεραπείας, ωστόσο όπως σημειώνει ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων «δεν μας έχουν κοινοποιηθεί ούτε οι περιγραφές του τι θα κάνει το κάθε τμήμα έτσι όπως το έχουνε φτιάξει. Εντάξει δεν έχουν θεραπευτικές κοινότητες, έχουν κυρίως μονάδες θεραπείας όπως τις λένε. Τι ακριβώς θα κάνουν αυτές; Μας είπαν θα μας το πούνε μετά. Τι προδιαγραφές θα έχουν…». Προσθέτει ότι «το διοικητικό κομμάτι στο ΚΕΘΕΑ προέκυψε μέσα από την εφαρμογή ενός συγκεκριμένου πλαισίου. Δεν μπορεί να έχεις ένα κοινοτικό δημοκρατικό πλαίσιο και να έχεις ένα σύστημα ας πούμε ιεραρχικό και αυταρχικό που θυμίζει το ΙΚΑ του 60΄. Αυτά τα δύο πράγματα δεν γίνονται μαζί. Δεν είναι απλώς ένα οργανωτικό πλαίσιο. Οποιαδήποτε οργανωτική παρέμβαση παρεμβαίνει προφανώς και στη φιλοσοφία και στη λειτουργεία και στην επιστημονική πρακτική στο πεδίο».
«Το ΚΕΘΕΑ έχει βαλτώσει με το νέο μοντέλο, ό,τι γίνεται είναι από το πάθος των εργαζόμενων»
«Δεν θα έπρεπε να αξιολογήσει τις υπηρεσίες πριν προτείνει τον ανασχεδιασμό τους;» αναρωτιέται ο κ.Κολοκάθης. «Δεν έχει προκύψει κάποια αξιολόγηση υπηρεσιών. Παρότι ο κύριος Κικίλιας έλεγε στη Βουλή κατά τη συζήτηση για την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, δεν ξέρω αν θυμάστε, ότι θα ζητήσει να αξιολογηθούν οι υπηρεσίες του ΚΕΘΕΑ και να βρεθεί μαζί με διάλογο και με τα άλλα κόμματα κλπ ο καλύτερος τρόπος να λειτουργήσει. Και το είχε ζητήσει από τον εθνικό συντονιστή. Δεν έγινε τίποτα. Δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση υπηρεσιών πάνω στην οποία να βασίζεται. Ποιες είναι οι προδιαγραφές; Δεν υπάρχει τίποτα. Όταν έρχεται κάποιος και παίρνει έναν οργανισμό επιτυχημένο, με τα στραβά του με τα καλά του, αλλά επιτυχημένο. Δεν μπορεί να πει κανείς ότι ήταν αποτυχημένο το ΚΕΘΕΑ και το διαλύει στα εξ’ων συνετέθη, ε δεν θα έπρεπε τουλάχιστον να μας πει και για ποιο λόγο το κάνει;»
Συνεχίζει καταγγέλοντας ότι «απ’ όσο είμαι σε θέση να γνωρίζω υπάρχει ένας πολύ μεγάλος αριθμός επιστολών που έχουν κατατεθεί στο Διοικητικό Συμβούλιο, τα οποία απορρίπτουν εν τω συνόλω του όλο το προσχέδιο». Κάνει λόγο για 180 με 200 επιστολές με αντιδράσεις που έχουν κατατεθεί και καλεί το Δ.Σ. να τις δώσει στη δημοσιότητα.
Τονίζει επίσης, ότι με το νέο μοντέλο διοίκησης, από το 2019 «το ΚΕΘΕΑ έχει βαλτώσει, έχει τελματώσει. Ο οργανισμός καθηλώθηκε, διότι περίμεναν όλοι το τι θα γίνει από αυτήν την ομάδα, η οποία θα τα άλλαζε όλα και μέχρι να τα αλλάξει όλα καταλαβαίνετε ότι όταν βγαίνεις και λες σε έναν Οργανισμό, ότι εγώ δουλεύω για να τα αλλάξω όλα, καταλαβαίνετε πάρα πολύ καλά ότι όλο το μεσοδιάστημα όλοι οι άνθρωποι αναρωτιούνται πού θα δουλεύουν, πώς θα δουλεύουν με ποιο αντικείμενο, με ποια μέθοδο και αυτό καταλήγει στον να τελματωθεί η δουλειά. Όποια δουλειά γίνεται, γίνεται και το λέω κυριολεκτικά, από το πάθος που έχουν οι εργαζόμενοι για την δουλειά. Οι εργαζόμενοι έχουν κρατήσει το ΚΕΘΕΑ όρθιο, όσο έχει μείνει και αυτή τη στιγμή ξηλώνεται και αυτό που έχει μείνει».
Εν τέλει, σημειώνει, «συγκρούονται στο ΚΕΘΕΑ δύο διαφορετικές λογικές. Το ΚΕΘΕΑ αναπτύχθηκε στην λογική της αποκέντρωσης. Το ΚΕΘΕΑ έχει αναπτυχθεί στη λογική που να έχει κατά τόπους αυτόνομα συστήματα θεραπείας, αυτόνομα προγράμματα. Εδώ τα μαζεύουν όλα και τα πάνε στο κέντρο. Δηλαδή σε μία εποχή όπου, όχι μόνο με την πανδημία κλπ, που όλα τα συστήματα Υγείας μελετάται ότι πρέπει να κατέβουν προς την κοινωνία, προς την κοινότητα, να διασπαρούν, να μην είναι υδροκέφαλα, έρχονται τώρα σε έναν οργανισμό ο οποίος δεν ήταν υδροκέφαλος, είχε δηλαδή περιφερειακή ανάπτυξη πιο πολύ οριζόντια, να τον κάνουν πυραμιδικό και υδροκέφαλο. Δεν υπάρχει τίποτα που να είναι σύγχρονο σ’ αυτό το πράγμα. Τίποτα που να απαντάει στις πραγματικές ανάγκες είτε της κοινωνίας, είτε των εργαζομένων, είτε των εξυπηρετούμενων, των εξαρτημένων».
"...έπεσε θύμα σεξουαλικής επίθεσης..."
Λάθος! έπεσε θύμα "γυναικοβιασμού"....πρέπει να γράψετε σωστα! Διότι, πήγε να τη βιάσει, επειδή ήταν γυναίκα! (Καθώς, πχ. μπορεί να ήταν άνδρας.)
Νέος όρος: "ΓΥΝΑΙΚΟΒΙΑΣΜΟΣ"! Δώρο απο εμένα σε όλα τα πρόβατα του tpp!
ένας παλιός όρος που μου ήρθε τυχαία μόλις τώρα δα είναι "τσόγλανος"
Μπέ, αλλά αυτά που γράφετε είναι για ερασιτέχνες κατσικοκλέφτες. Σας διαφεύγει βεβαίως ότι στις περιπτώσεις όπου θύμα βιασμού είναι άνδρας, ο θύτης συνήθως είναι επίσης άνδρας. Η υπόθεση Λγνάδη ας πούμε, ίσως σας βοηθήσει να αντιληφθείτε το μέγεθος και την φύση του προβλήματος. Το δωράκι σας αφήστε το στο χωλ, είναι προς επιστροφή.
ΜΑ και στην "ανθρωποκτονία το θύμα μπορεί να έιναι άνδρας! Τ απρόβατα εδω όμως θέλουν ειδικό όρο. Ας μην τους χαλάσουμε τη διάθεση!
Κατσικοκλέφτες δεν νομίζω, ότι υπάρχουν ακόμα!
Ο λόγος που η γλώσσα δεν μακραίνει, είναι ο λόγος που τα πράγματα γύρω μας επιδιώκουμε να γίνουν ευέλικτα. Και αυτό γίνεται γιατί ο βιασμός έχει καθιερωθεί ως εκείνη η λέξη που περιγράφει εκείνη την μορφή της σεξουαλικής κακοποίησης, που κάποιος προβαίνει σε σεξουαλική πράξη με άτομο που δε συναινεί σε αυτή. Ο διαχωρισμός της σε γυναικοβιασμό και ανδροβιασμό, αποτελεί γλωσσολογικό πλεόνασμα νοήματος και ως εκ τούτου εκ φύσεως της γλώσσας, προτιμάται το βιασμός. Σε αντιδιαστολή η γυναικοκτονία δεν είναι πιο οικονομική ή πιο ευέλικτη από την ανθρωποκτονία που έχει μια ουδέτερη σχέση με το φύλλο, γιατί η εξέλιξη και οι μεταβολές στην γλώσσα δεν καθορίζονται από κανόνες όπως 1+1=2. Έτσι ακριβώς, η γυναικοκτονία δεν προάγει τον ισομερισμό της βίας αλλά την ελαχιστοποίησή της, γιατί εμπεριέχει το βαθύτερο ζήτημα που είναι η βία από άνθρωπο σε άνθρωπο.
Αυτά σχετικά με το πως μπορεί να "παίξει" κανείς με την γλώσσα για να φτάσει κάπου με φαντασία και όχι με λογική.
Και αυτή την στιγμή στους φόνους που καταγράφονται μεταξύ ζευγαριών το 80% τους διαπράτους άντρες εναντίον γυναικών. 80% είναι μεγάλο νούμερο και είναι λογικό να θέλει μια κοινωνία να ελαχιστοποιηθεί, όχι για να γίνονται ίδιοι φόνοι και από γυναίκες, αλλά να μειωθεί ο γενικός αριθμός. 80% ειναι τεράστιο νούμερο. Ούτε το Πασόκ δεν έπιασε τέτοια νούμερα σε εκλογές. Μόνο η Χούντα τα έφτασε αγαπητέ ποιμένα.
Για κατι τέτοιους σαν και σενα έγραψα το κείμενο.
Παρακάτω, δες, γιατι γραφεις ανοησίες: "Η ενδοοικογενειακή βία οποιασδήποτε μορφής, είναι καταδικαστέα, ωστόσο, δεν μπορεί να ερμηνευτεί απλοϊκά με σεξιστικούς όρους, αλλά είναι ένα πολυσύνθετο φαινόμενο, κι αφορά σε άνδρες και γυναίκες.
Το στερεότυπο ότι η ενδοοικογενειακή βία προσβάλλει μόνο τις γυναίκες καταρρίπτεται, τόσο από τα διεθνή δεδομένα όσο κι από έρευνες στην Ελλάδα, καθώς τα ποσοστά βίας έναντι των ανδρών από τις συζύγους/συντρόφους είναι ίσα ή και ενίοτε υψηλότερα από εκείνα έναντι των γυναικών" Συνεχίζει με αριθμούς.
Μαρία Καπερώνη Κλινικός Ψυχολόγος Παιδιών κι Εφήβων, ΜSc, ΑΠΘ, EuroPsy (European Certificate in Clinical & Health Psychology) ΓΝΘ Ιπποκράτειο-Παιδοψυχιατρική Κλινική https://www.tovima.gr/2021/01/07/opinions/atekmiriotoi-isxyrismoi-en-onomati-tou-feminismou-kata-tis-synepimeleias/
χαχαχα κείμενο έγραψε λέει ο ποιμένας... αυτά να τα πεις στην φιλόλογό σου. Το να παρατηρεί κανείς τι γράφεις, είναι σαν να βλέπει ντοκιμαντέρ για την βλακεία. Από τον βιασμό πας στην ενδοοικογενειακή βία στην προσπάθειά σου να επικρίνεις τον φεμινισμό. Για τους φόνους γυναικών όμως σε ζευγάρια κάνεις ένα εκκωφαντικό μόκο. και φυσικά ούτε βάζεις καμιά έρευνα γιατί δεν υπάρχει τίποτα σε αυτή την υψηλή κλίμακα της βίας που να στηρίζει το σκεπτικό σου. Όσον αφορά το άρθρο που τόσο βλακωδώς παραθέτεις πανηγυρικά γιατί δυστυχώς στερείσαι ικανότητας σκέψης - εκτός αν η ιδεοληψία είναι σκέψη που δεν είναι - δεν μπορεί καμία Καπελώνη να ακυρώσει την έννοια του φεμινισμού και ίσα ίσα που ενισχύει την επαναστατική του διαθήκη. Λες και μπορεί ένα άρθρο που αφορά έρευνα του σήμερα να μιλήσει για ένα κοινωνικό ζήτημα που ονομάστηκε φεμινισμός, εδώ και δύο αιώνες. Λες και το ζήτημα του φεμινισμού δεν είναι αυτή η καθεαυτή κατάργηση των στερεοτύπων, που η ίδια η Καπελώνη τελικά παραδέχεται ότι έρευνα με σημερινά δεδομένα, φαίνεται να μην υπάρχει. Γκααα ρε ποιμένα! Σε γλεντάνε τα πρόβατα. χαχαχα
Ουαου σοκαριστικο, ειναι λες και υπαρχει καποια τεραστια διαφορα δυναμης μεταξυ ανδρων και γυναικων που ποτε δεν προκειται να αλλαξει με αποτελεσμα οι αμερικανοφεμινιστριες να γκρινιαζουν για τετοια αποτελεσματα επ αοριστον.
Ο τύπος παραθέτει στοιχεία, που τα σκέφθηκε ο ίδιος. Ενώ:
"Από την συγκεκριμένη έρευνα προέκυψε ότι τα ποσοστά σωματικής βίας κατά των ανδρών ήταν: σε έγγαμους 34,7%, στην συμβίωση 25,2%, σε διαζευγμένους 37,6%, και στην διάσταση 48,1%. Το 12,7% των ανδρών αναζήτησε ιατρική φροντίδα, ενώ το 23% των γυναικών ανέφερε ότι σκοπός της επίθεσης ήταν ο σοβαρός τραυματισμός ή η βλάβη του άντρα.
Τα ποσοστά ψυχολογικής βίας κατά των ανδρών από γυναίκες ήταν: σε έγγαμους 89,3%, στην συμβίωση 65,7%, σε διαζευγμένους 93%, στην διάσταση 98%. «Τόσο η σωματική όσο και η ψυχολογική βία κατά των ανδρών από συζύγους/συντρόφους, ήταν εξαιρετικά υψηλή κυρίως στο διαζύγιο και στην διάσταση, με 37,6% και 48,1% αντίστοιχα η σωματική, ενώ η ψυχολογική βία στο διαζύγιο και στην διάσταση, τα ποσοστά ήταν συντριπτικά υψηλά σε ποσοστό 93% και 98% αντίστοιχα»."
https://www.tovima.gr/2021/01/07/opinions/atekmiriotoi-isxyrismoi-en-onomati-tou-feminismou-kata-tis-synepimeleias/
Ρε φίλε, άλλαξε και κανένα άρθρο στο τρολο-ιστορικό σου. Από τότε που ξεκίνησες να γράφεις στο tpp το ίδιο και το ίδιο ποστάρεις. Όλοι οι εμπλεκόμενοι στο άρθρο (δήθεν ειδικοί κτλ) όπως καπερώνη, παπάνης,warshak είναι ψυχολόγοι, όχι ψυχίατροι. Τα δε στοιχεία που επικαλούνται άμα θες να κάτσεις να τα ψάξεις και να τα ποστάρεις be my guest. Οι τύποι προσπαθούν να ξεπλύνουν την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΉ συνεπιμέλεια και δεν σου φαίνεται περίεργο που τα στοιχεία τους αποδεικνύουν "βία" γυναικών έναντι ανδρών?Για να μην πω για το συμπέρασμα : "η ως ένα βαθμό διαφωνία των γονέων λειτουργεί προσαρμοστικά για τα παιδιά." Μιλάμε για τιτάνες σκέψης.
Μήπως αυτοί εχουν δίκιο? Τη σκέφτηκες αυτην την περίπτωση? Πάντως, άλλα στοιχεία απο επιστημονικές έρευνες δεν έχω δεί! Γιατί? Εχεις δει εσυ?
Όχι. Ναι. Κακώς. Γιατί δεν έψαξες. Όχι, δεν χρειάζεται, διάβασα τα συμπεράσματα του άρθρου που ποστάρεις συνεχώς και είναι για γέλια και για κλάματα.
Ναι, υπάρχει και ονομάζεται πατριαρχία. Οι φεμινίστριες αγωνίζονται. Αν φυσικά είστε άνδρας, λευκός, Έλλην και πατριάρχης είναι λογικό οι φωνές των φεμινιστριών να σας ενοχλούν γιατί νιώθετε τις ανδρικές προνομιάρες αιώνων να απειλούνται. Ολα αλλάζουν, όμως, όπως ισχυρίζονταν και οι αρχαίοι ημών. Ουάου, κι από εμένα, πάντως και περαστικά.
Αφού παραθέσω για άλλη μία φορά τα σέβη μου στην εκλεκτή αγωνίστρια Σούλα, να δηλώσω, ότι καθόλου δεν ενοχλούμαι απο τις φωνές των φεμινιστριών, όταν αυτές είναι λογικές.
Δυστυχώς, στην εποχή μας είναι απλά άναρθρες, χωρίς καμμία λογική, κραυγές με βλακώδεις θέσεις, που δεν οδηγούν πουθενά. ¨Οπως αυτό με τη "γυναικοκτονία"! Δεν οδηγεί πουθενά, άστω και άν τον βλακώδη αυτον όρο τον υιοθετούσε πχ. το νομκό σύστημα. Τι θα γινόταν? Θα άλλαζε κάτι? Απλά, φασαρία να γίνεται και να κάνουν κάποιοι/ες καριέρα πάνω στους ηλίθιους "ακόλουθους"!
Εδώ κάνει καριέρα η Μπεκατώρου...! Θα δείτε σε λίγο ποσες κοροιδάρες θα την ψηφίσουν
Μακάρι να κατέβει η Μπεκατώρου και άλλες σαν την Μπεκατώρου. Αν είχες τα λογικά σου, θα συμφωνούσες, με την ενασχόληση γενναίων ανθρώπων αντί των σημερινών λαμογιών.
Ρε αφελέστατε, γνωρίζεις το πρόσωπο αυτό?
Μην μιλάς, αν δν γνωρίζεις! Όλη η φάση στημένη ήταν για να φάνε τον τύπο (ο,τι, κατα πάσα πιθανότητα (απο όσα γνωρίζω, πως προκρίνονται οι αθλήτριες) το έκανε, δεν το αμφισβητώ)! ¨ομως τελικα ο τύπος είχε πιό γερά δόντια και είναι ακόμα αντιπρόεδρος ενός ομίλου, όπου το χρήμα ρέει άφθονο και έχει μέλη λεφτάδες!
Δεν υπήρχαν τα παραμικρά ευγενή κίνητρα! Προσωπικά κίνητρα ήταν!
¨Ολη την υπόλοιπη εξέλιξη δεν την είχαν φαντασθεί! Τυχαία ήταν! Μην ηρωικοποιείς άτομα, που το μόνο, που τα ενδιαφερει, είναι η καριερα τους. Ξερεις, πώς σας βλέπει αυτή?
Εσύ γνωρίζεις προσωπικά όσους κατεβαίνουν στη πολιτική? Για όποιο λόγο και να το έκανε, βρήκε το σθένος να θέσει τον εαυτό της στη κρίση σου/μας. Είναι περισσότερα από όσα είχαν το κουράγιο να πουν χιλιάδες άλλες. Το γεγονός ότι αυτός είναι αντιπρόεδρος ακόμα δείχνει το μέγεθος της σαπίλας της κοινωνίας μας. Το γεγονός ότι αυτό το ανθρωπόμορφο τέρας έχει ακόμα τα μέλη του στο σώμα του ενώ έχει δηλητηριάσει τόσες ψυχές, με ξεπερνά. Δεν ξέρω αν έχει πατέρα η μπεκατώρου, ξέρω πως αν ήμουν συνταξιούχος με τακτοποιημένα παιδιά, θα είχε μετανιώσει προ πολλού τις πράξεις του.
Εντελώς ασυνάρτητο αυτό που έγραψες.
η προσπάθειά σου να εξηγήσεις το σκεπτικό πίσω από την καθιέρωση ενός όρου, σε κάποιον που ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ να καταλάβει είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη.
Του γκρεμίζεις την κοσμοθεωρία που είναι χτισμένη πάνω στις... χιλιάδες ανδρών που έχουν βιαστεί από γυναίκες ανά τους αιώνες. Δεν έχεις ακούσει;
Εσύ δηλ τύπε, τί κατάλαβαίνεις? Τι λογικό βάθος έχει ο όρος "γυναικοκτονία", που πρεπει να το ¨καταλάβεις"? Τι βαθύτερα νοήματα κρύβονται μέσα του?
Σου εξήγησε ήδη ο συν - σχολιαστής όπως και άλλοι στο παρελθόν. Προφανώς δεν μπορείς να καταλάβεις οπότε και δεν θα καταλάβεις. Καλύτερα σταμάτα να ρωτάς.
Να' σαι καλά ρε συ. Ο βουδισμός δεν είναι το φόρτε μου αλλά όταν αντιλαμβάνομαι πως κάποιοι έχουν "παιδιάστικες" απόψεις δείχνω μια κατανόηση να εξηγήσω ακόμα και αν το αυτί του άλλου δεν έχει εξασκηθεί να ακούσει. Είναι μεν λυπηρό, είναι δε πραγματικό.
Όχι, δεν έχουν βιαστεί άντρες.