Μετά την θύελλα αντιδράσεων που έχει προκαλέσει από το πρωί η καμπάνια κατά των αμβλώσεων στις αποβάθρες του Μετρό, κύκλοι της ΣΤΑΣΥ έδωσαν τις δικές τους απαντήσεις πάνω στο θέμα ξεκαθαρίζοντας ότι δεν εξετάζουν το ενδεχόμενο να αποσυρθεί.
Διαφημιστικό μήνυμα κατά των αμβλώσεων και υπέρ του Μεσαίωνα στο Μετρό (UPD)
Σύμφωνα με πηγές που μίλησαν στη LIFO, η καμπάνια είναι πληρωμένη από τον Κοινωφελή Φιλανθρωπικό Σύλλογο «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων» ενώ σε ερώτηση για το αν υπάρχει κάποια πιθανότητα να αποσυρθεί, η απάντηση ήταν πως κάτι τέτοιο δεν έχει γίνει ποτέ στο παρελθόν.
«Πρόκειται για μια διαφήμιση όπως όλες οι άλλες που μπαίνουν σε χώρους του Μετρό», αναφέρουν χαρακτηριστικά, αυτή τη φορά στο news247.
«Εν προκειμένω ζητήθηκε από μια μη κερδοσκοπική οργάνωση να μπει η εν λόγω διαφήμιση, με τον φορέα αυτόν να καταβάλλει κανονικά το προβλεπόμενο ποσό για τη φιλοξενία του πόστερ. Πρόκειται για φορέα βραβευμένο που δημιουργήθηκε από πολυτέκνους. Στην αφίσα δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά στις αμβλώσεις, έτσι κρίθηκε πως δεν προκαλεί το δημόσιο αίσθημα. Πράγματι, μπορεί κανείς να διαφωνεί με το περιεχόμενο του προβαλλόμενου μηνύματος αλλά κατά τη γνώμη μας δε στοιχειοθετείται λόγος για να μην υπάρχει η διαφήμιση», αναφέρουν ενώ σημειώνουν:
«Να θυμίσουμε πως προσφάτως φιλοξενήθηκε αφίσα και του vegan κινήματος όπου και είχαμε αντιδράσεις από την άλλη πλευρά. Επαναλαμβάνουμε πως οι αντιδράσεις είναι θεμιτές, ωστόσο, δεν υπήρχε λόγος αποκλεισμού. Συνέβη ο,τι γίνεται και με τις υπόλοιπες διαφημίσεις που φιλοξενούμε».