Η υπογραφή της Σύμβασης Σύμπραξης Δημόσιου – Ιδιωτικού τομέα, θα πραγματοποιηθεί στις 4/10, παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη. Τον διαγωνισμό για τη λειτουργία και συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης κέρδισε το ιταλογαλλικό σχήμα THEMA που αποτελείται από την ιταλική εταιρεία δημοσίων συγκοινωνιών του Μιλάνου ATM και τη γαλλική EGIS.

Το έργο θα παραδοθεί στους ιδιώτες για 11 χρόνια έναντι 250 εκατομμυρίων ευρώ. Άγνωστο παραμένει το πότε θα λειτουργήσει.

Για να μπορέσει να λειτουργήσει το Μετρό Θεσσαλονίκης, θα πρέπει ο ανάδοχος να προσλάβει προσωπικό, να το εκπαιδεύσει και να αναλάβει από την Ελληνικό Μετρό το δίκτυο που περιλαμβάνει την βασική γραμμή Ν.Σ.Σταθμός-Νέα Ελβετία και την επέκταση προς Καλαμριά (25ης Μαρτίου-Μίκρα).

H χρηματοδότηση για την εκτέλεση της σύμβασης αποτελεί αποκλειστική ευθύνη του αναδόχου ενώ η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. έχει υποχρέωση να καταβάλει στους ιδιώτες ως συμβατικό τίμημα το 100% των πληρωμών διαθεσιμότητας από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.