Σε δηλώσεις του στο Kontra Channel, ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών ΙΝΚΑ, Γιώργος Λεχουρίτης, τόνισε για το καλάθι του νοικοκυριού πως αποτελεί «μία απάτη, είναι ένα μηδενικό. Είναι ένα επικοινωνιακό τέχνασμα του Άδωνι Γεωργιάδη». 

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Καταναλωτών ΙΝΚΑ τόνισε, μάλιστα, περιπαιχτικά πως ο μόνος που ισχυρίζεται ότι πέτυχε είναι ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης.

Το «καλάθι του νοικοκυριού» όπως εξηγεί ο ίδιος λειτουργεί στην ουσία εντάσσοντας το κάθε προϊόν στο «καλάθι» για μία εβδομάδα και να βγαίνει με σκοπό να αυξήσουν την τιμή του και να βάλουν άλλο στο θέση του. «Πως είναι δυνατό να έχουμε αυξήσεις που φτάνουν το 24% σε κρέας και γαλακτοκομικά, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ και ο πληθωρισμός πληθωρισμός από 12,1% στο 9,1%» έθεσε ως ρητορικό ερώτημα.