Η ρύθμιση αφορά διαφημίσεις και χορηγίες σε όλα τα μέσα επικοινωνίας, ενώ απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε μεγάλους διαφημιζόμενους που κατευθύνονται προς την τηλεόραση, καθώς εκείνοι διαθέτουν τις κατάλληλες υποδομές προκειμένου να επωφεληθούν. Εκτός αυτού, ορίζεται ως προϋπόθεση για την έκπτωση η διαφημιστική δαπάνη της επιχείρησης να ανέρχεται για τα έτη 2020, 2021 και 2022 τουλάχιστον στο 105% της διαφημιστικής δαπάνης του 2019. Μάλιστα προβλέπεται και διευκόλυνση για κάποια επιχείρηση που «βάσει σχετικών κανονιστικών πράξεων της διοίκησης έχει αναστείλει τη δραστηριότητά της ή επλήγη οικονομικά λόγω της εμφάνισης και διάδοσης του κορωνοϊού Covid-19», οπότε το ύψος της διαφημιστικής δαπάνης το 2020 μπορεί να ανέρχεται στο 70% της δαπάνης του 2019.
Ρύθμιση-δώρο στους καναλάρχες από την κυβέρνηση
Συγκεκριμένα, η έκπτωση διαφημιστικής δαπάνης που πραγματοποιούν οι επιχειρήσεις είναι της τάξεως του 30% και για το έτος 2022. Στην έκπτωση εμπίπτουν οι επιχειρήσεις που έχουν δαπανήσει για διαφήμιση ποσά σχεδόν ίσα ή ανώτερα από εκείνα που δαπάνησαν προ πανδημίας κι έτσι γίνεται σαφές ότι οι μεγάλες επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να επενδύουν στη διαφήμιση, ώστε ο τζίρος των καναλιών να παραμείνει σταθερός.
Alexandros Michailidis / SOOC
Σε χρειαζόμαστε
Το ThePressProject είναι το μοναδικό μέσο ανεξάρτητης, ερευνητικής και αποκαλυπτικής δημοσιογραφίας που στηρίζεται αποκλειστικά στις μικρο-δωρεές των επισκεπτών του. Πιστεύουμε ότι η πληροφορία πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους και για αυτό δεν κλειδώνουμε κανένα κομμάτι της ύλης αλλά για να παραχθεί το πρωτογενές υλικό που θα βρείτε εδώ χρειαζόμαστε την υποστήριξή σου. Αν δεν πληρώσουμε εμείς για την ενημέρωσή μας, θα την πληρώσει κάποιος άλλος (και αν δεν είσαι ο Μαρινάκης μάλλον δεν έχεις τα ίδια συμφέροντα). Μάθε πώς
- Κάνε κλικ για να σχολιάσεις
Πολιτική Σχολιασμού