Από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών και τον υπουργό Κώστα Αχ. Καραμανλή, εξετάζεται η παροχή προνομίων στους εμβολιασμένους επιβάτες των μέσων μαζικής μεταφοράς, υπό την μορφή εκπτωτικών προγραμμάτων στους κατόχους μηνιαίων, 2μηνιαίων και 6μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών.
«Σκεφτόμαστε στο υπουργείο, γιατί βλέπουμε και την έξαρση της μετάλλαξης Δέλτα, να αυξήσουμε τα rapid tests, να είμαστε πολύ πιο επιμελείς στους καθαρισμούς που γίνονται και επίσης να κινητροδοτήσουμε τους επιβάτες να εμβολιαστούν» ανέφερε μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό Action 24 την Πέμπτη.
«Θα συζητήσουμε και θα μπορέσουμε να παρουσιάσουμε σε λίγο καιρό μια διαδικασία εκπτωτική για εμβολιασμένους, ώστε να δώσουμε ένα επιπλέον κίνητρο» τόνισε αναφερόμενος στο ότι τα 2/3 των επιβατών στην Αθήνα χρησιμοποιούν 2μηνιαίες και 6μηνιαίες κάρτες.
Ο υπουργός επανέλαβε ότι τα μέτρα κατά της διασποράς της COVID-19 στα μέσα μαζικής μεταφοράς τηρούνται, ενώ είναι σχεδόν καθολική η χρήση της μάσκας. Σε σχετικό ερώτημα για το εάν μπορεί να γίνει υποχρεωτικός ο εμβολιασμός των εργαζομένων στα μέσα μαζικής μεταφοράς, υπογράμμισε ότι η προτιμότερη λύση είναι η πειθώ.
Μεγάλο ενδιαφέρον προκύπτει από τις δηλώσεις του σχετικά με τα δρομολόγια στα μέσα μαζικής μεταφοράς. Σημείωσε ότι βήμα – βήμα, τους τελευταίους 24 μήνες, γίνεται μια τεράστια προσπάθεια να αυξηθούν τα δρομολόγια, είτε με τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ, είτε με το leasing των λεωφορείων. «Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να κυκλοφορούν, πλέον, περισσότερα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και κατ’ επέκταση να αυξηθούν τα δρομολόγια και να μειωθούν οι χρονοαποστάσεις» είπε ο υπουργός, τονίζοντας πως όταν ανέλαβε η Ν.Δ. κυκλοφορούσαν μόλις 850 λεωφορεία, ενώ τώρα έχουν φτάσει τα 1.300, το εισιτήριο από 1,40 έχει μειωθεί στο 1,20, ενώ, για πρώτη φορά εδώ και πολλά χρόνια, έγιναν προσλήψεις οδηγών και τεχνικών.
Κυβερνητικό φιάσκο με τα νοικιασμένα λεωφορεία της φιέστας Μητσοτάκη
Αναφορικά με το μετρό Θεσσαλονίκης, μίλησε για «ξεμπλοκάρισμα» μετά την απόφαση του ΣτΕ και στη συνέχεια τόνισε ότι «αυτοί που έκαναν προσφυγές μας πήγαν 12-14 μήνες πίσω και στέρησαν από τους Θεσσαλονικείς ένα μεγάλο έργο. Τώρα όμως, θα τρέξουμε με όλες μας τις δυνάμεις».
Σχετικά με τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας μίλησε για πρόδρομες εργασίες που ξεκινούν μέσα στο καλοκαίρι και θα στηθούν εργοτάξια και στα Εξάρχεια και στου Γουδή.
Για τα Εξάρχεια ειδικότερα σημείωσε ότι οι αντιδράσεις είναι περιορισμένες και τόνισε ότι όσοι αντιδρούσαν σε άλλες περιοχές τώρα «χτυπάνε το κεφάλι τους» γιατί δεν έχουν Μετρό. «Το έργο του Μετρό είναι ένα αναπτυξιακό έργο και από όπου περνάει μεγεθύνει και δημιουργεί πολλές προοπτικές, αυξάνει την αξία της περιουσίας των κατοίκων και, πλέον, έχουμε ξεπεράσει τις αγκυλώσεις του παρελθόντος» τόνισε.