(UPDATE: Μετά τις μαζικές αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η διαφημιστική καμπάνια αποσύρθηκε, ενώ ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ δηλώνει ότι δεν ρωτήθηκε για τη συγκεκριμένη επιλογή.)
Η αφίσα, έχει σύνθημα «διάλεξε τη ζωή» και ξεκάθαρο στόχο να προπαγανδίσει τον περιορισμό των αμβλώσεων στην Ελλάδα. Χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης κάνουν λόγο για «οπισθοδρομικό» και «μεσαιωνικό» μήνυμα. Όπως μεταφέρει το ethnos.gr, η συγκεκριμένη πληρωμένη διαφημιστική καμπάνια ξεκίνησε το πρωί της Δευτέρας. Ηταν προγραμματισμένο να παραμείνει στα ειδικά διαφημιστικά πλαίσια για 14 ημέρες, όμως μετά το σάλο που προκλήθηκε κατέβηκε το μεσημέρι της ίδιας μέρας. Είχε τοποθετηθεί σε 31 πλαίσια σε 17 σταθμούς του μετρό .
Η Αττικό Μετρό μας φέρνει τον Μεσαίωνα. Η καμπάνια αυτή είναι βγαλμένη από τις πιο σκοτεινές εποχές της ιστορίας και απειλεί ευθέως το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης του σώματος. pic.twitter.com/XhAtXWJqId
— Antilian Kotzai (@AntilianKotzai) January 13, 2020
Σύμφωνα με τον Γιάννη Μυλόπουλο, πρώην πρόεδρο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, αρμόδια για τις διαφημίσεις αυτές είναι η ΣΤΑΣΥ ΑΕ, που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο.
Υπεύθυνη για τις διαφημίσεις στους σταθμούς δεν είναι η Αττικό Μετρό ΑΕ, η οποία είναι κατασκευαστική εταιρεία και ιδιοκτήτης των έργων, αλλά η ΣΤΑΣΥ ΑΕ που διαχειρίζεται και λειτουργεί το δίκτυο.
— Γιάννης Μυλόπουλος (@MylopYannis) January 13, 2020
Πέραν από την επιλογή ενός τέτοιου μηνύματος, βασικό ερώτημα που οφείλουν να απαντήσουν οι αρμόδιοι είναι ποιος πλήρωσε γι αυτήν τη διαφήμιση, δεδομένου ότι όπως καταλαβαίνει κανείς, μία τέτοια καταχώρηση είναι πολύ ακριβή…