Την αμηχανία και τον πανικό της κυβέρνησης και των βουλευτών της συνεχίζουν να αποκαλύπτουν οι αντικρουόμενες απόψεις που ακούγονται στη δημόσια σφαίρα αναφορικά με τις ευθύνες και τη διαχείρηση της υπόθεσης Λιγνάδη. Ήδη, η ευρωβουλευτής του κόμματος, Ελίζα Βόζενμπεργκ ζήτησε την παραίτησή της, ενώ ο Θάνος Πλεύρης χαρακτήρισε «απαράδεκτες» τις αναφορές της πως εξαπατήθηκε από τον ηθοποιό και σκηνοθέτη. Το μεσημέρι της Δευτέρας, ο στενός συνεργάτης του πρωθυπουργού, υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Άκης Σκέρτσος, επιχείρησε να πάρει αποστάσεις από την υπουργό, αλλά και να υποστηρίξει πως η παραίτηση Λιγνάδη ζητήθηκε μετά από την πρώτη καταγγελία στη Δικαιοσύνη, «γραμμή» στην οποία συντονίστηκε και η αναπληρώτρια κυβερνητική εκπρόσωπος, Αριστοτελία Πελώνη.

Το ίδιο πρωί ωστόσο, εμφανίστηκε στην ΕΡΤ και ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Μπάμπης Παπαδημητρίου, εγκαινιάζοντας την πιο πρωτότυπη μέχρι στιγμής υπεράσπιση της υπουργού, φτάνοντας στο σημείο να φέρει στη συζήτηση τον τάφο της Αμφίπολης και τη Συμφωνία των Πρεσπών.

«Η κυρία Μενδώνη είναι ένα στέλεχος πάρα πολλών δεκαετιών του υπουργείου Πολιτισμού έχασε την πολιτική ουσία. Η ουσία στην υπόθεση αυτή, ενώ το χειρίστηκε σωστά και περίμενε, δεν κινήθηκε με τις φήμες, ενώ ζήτησε την παραίτηση και την πήρε αμέσως του Λινγάδη όταν οι φήμες έγιναν καταγγελία, επώνυμη, ενός ανθρώπου, πολύ σωστά ως εκεί. Τα υπόλοιπα τα οποία αφορούν την προσωπική κατάσταση του καθενός μου είναι αδιάφορα, είναι προφανές. Αυτό γίνεται υπό την πίεση μιας αντιπολίτευσης που ζητάει το κεφάλι της. Και μου θύμισε πως ζητούσε το κεφάλι της και όταν είχε ανακαλύψει το μνημείο επάνω εκεί στη Μακεδονία. Εντάξει, είπαμε πως με τη Μακεδονία έχει μια ειδική σχέση ο ΣΥΡΙΖΑ. Μου το θύμισε αυτό το πράγμα. Αλλά την κεφαλή της επί πίνακι, με συγχωρείτε» ανέφερε μεταξύ άλλων ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, προσθέτοντας ακόμα πως «Δεν έχετε ξεχάσει πως τη βρίζατε τότε».

Από το «τοξικό κλίμα» και τους «προσωπικούς λόγους» στο «ζητήθηκε η παραίτηση Λιγνάδη μετά την πρώτη καταγγελία» η κυβέρνηση

Θα πρέπει να σημειωθεί πως ο Μπ. Παπαδημητρίου δεν έμεινε εκεί, καθώς λίγο νωρίτερα, δεν δίστασε να προχωρήσει σε μία τουλάχιστον θολή ανάλυση της κατάστασης, με αναφορές τόσο στο «τι μαθαίνουμε στα παιδιά μας», όσο και στις «σεξουαλικές προτιμήσεις» ειδικότερα στον χώρο του θεάτρου, με θλιβερά και χυδαία υπονοούμενα.

«Όποιο τομάρι έχει κάνει ότι έχει κάνει πρέπει να το πληρώσει. Αυτά τα πράγματα είναι πολύ απλά. Και πρέπει και η ίδια η κοινωνία μας να βγει από τη σιωπή. Πρέπει να μάθουμε στα παιδιά, στους νέους ανθρώπους ότι τα ζητήματα της σεξουαλικότητάς τους είναι δικά τους θέματα και κανενός άλλου. Ότι δεν επιτρέπεται να αφήνουν κανέναν να απλώνει χέρι πάνω τους. Και πρέπει να γίνει ένα μάθημα για όλους» δήλωσε αρχικά, και στη συνέχεια, αναφέρθηκε στο Θέατρο και τους καλλιτέχνες.

«Είναι από μία άποψη καλό το γεγονός ότι πήγε στο θέατρο και τους καλλιτέχνες. Διότι εκεί, απ’ ότι φαίνεται και απ’ ότι θα περίμενε κανείς κι εγώ το περιμένω, τα πράγματα είναι πιο ελεύθερα. Ελεύθερα; Ναι. Σεβασμό στην προσωπικότητα του άλλου; Ναι. Σεβασμό στην ελευθερία τη σεξουαλική του; Ναι. Αλλά τέτοιο πράγμα σαν κι αυτό που αποκαλύπτεται αυτή τη στιγμή και που περιμένουμε τη δικαιοσύνη να αποφασίσει ποιο είναι το επόμενο βήμα, με συγχωρείτε, αυτό δεν είναι ανεκτό» συμπλήρωσε ο πρώην δημοσιογράφος του ΣΚΑΪ, δηλώνοντας λίγο αργότερα πως «αυτή τη στιγμή ο κύριος Τσίπρας είναι ουρά του κύριου Βαξεβάνη και του Μακελειού».

Η κοινωνία ζητά Δικαιοσύνη και την παραίτηση Μενδώνη, η κυβέρνηση στηρίζει απόλυτα την υπουργό της